recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos - TDC Play problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos - TDC Play problem

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2014 kl. 10:38
Opdagede samme problem med TDC igår, nu har jeg haft en CONNECT AMP og en CONNECT I mere end 3 år, og ingen af dem har nogensinde været frakoblet strøm. Mit problem er at jeg skal kravle op på loftet for at tage strømmen, så det irriterer mig faktisk. Spørgsmålet er så om det er Sonos eller TDC der har ændret noget i softwaren, jeg hælder mest til TDC.

Redigeret af ridderdk - 26-Juli-2014 kl. 10:39
Til top
Klausens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klausens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2014 kl. 18:16
Jeg måtte også genstarte igen i dag...
Til top
Lars37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2014 kl. 21:05
Det måtte jeg også. Øv...
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2014 kl. 21:14
Jeg oplever også ofte at TDC-Play ikke virker korrekt via Sonos.

Jeg oplever tre fejl.

1. Jeg kan ikke gennemse deres musik katalog.
2. Jeg kan ikke tilføje musik fra kataloget til playlist eller tilføje til kø.
3. Mine brugeroplysninger bliver afvist som ikke valide.

Så kan jeg typisk afvente, og så virker det næste dag, har heldigvis flere tjenester tilknyttet Sonos.

Men irriterende er det, om så det er Sonos eller TDC som har fejlen er underordnet, det må bare gerne fixes snart. :0)
Til top
Bware Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2014
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bware Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 14:43
Samme problem her med TDC Play og fik besked om at Sonos ikke kunne tilføje musiknummeret til kø. Bootede en af mine Sonos enheder, hvorefter det virkede igen.
Jeg har nogle gange problemer den enhed der er tilsluttet et af mine tv - enheden forsvinder fra oversigten, og en boot får den til at virke igen (sker ca. 10 gange om året).
Sonos svar vil altid lyde at det nok ikke er deres udstyr der er noget galt med og at en boot muligvis kan hjælpe. Det er et amerikansk selskab og de vil altid (grundet jura) give et sådan svar.
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 10:19
Hej alle
Nu har jeg lige opdateret sonos.
Nu har jeg fået problemer med Yousee musik igen igen.
Har prøvet at tage strømmen fra sonos, fjerne Yousee musik fra sonos, men den er stadigvæk gal.
Den sprænger over flere nr., hvis jeg tilføjer den til kø skriver den: musik nr er ikke kodet korrekt? Eller kunne ikke oprette forbindelse til Yousee musik?
Har prøvet at ringe til Yousee men ingen hjælp at hente der, de siger det er sonos, og sonos siger det er Yousee !!!
Så står man der uden hjælp.
Så jeg håber der nogen der kan hjælpe her.
Der er så ireriterende, det er jo lige før man snart vælger noget andet frem for sonos, noget med AirPlay så man kan spille direkte fra ens mobil.
Men nej.. Yousee skal ikke vinde.
På forhånd tak
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu