|
Sonos - TDC Play problem |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
Opdagede samme problem med TDC igår, nu har jeg haft en CONNECT AMP og en CONNECT I mere end 3 år, og ingen af dem har nogensinde været frakoblet strøm. Mit problem er at jeg skal kravle op på loftet for at tage strømmen, så det irriterer mig faktisk. Spørgsmålet er så om det er Sonos eller TDC der har ændret noget i softwaren, jeg hælder mest til TDC.
Redigeret af ridderdk - 26-Juli-2014 kl. 10:39 |
|
Klausens
Bruger Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg måtte også genstarte igen i dag...
|
|
Lars37
Bruger Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det måtte jeg også. Øv...
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 972 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever også ofte at TDC-Play ikke virker korrekt via Sonos.
Jeg oplever tre fejl. 1. Jeg kan ikke gennemse deres musik katalog. 2. Jeg kan ikke tilføje musik fra kataloget til playlist eller tilføje til kø. 3. Mine brugeroplysninger bliver afvist som ikke valide. Så kan jeg typisk afvente, og så virker det næste dag, har heldigvis flere tjenester tilknyttet Sonos. Men irriterende er det, om så det er Sonos eller TDC som har fejlen er underordnet, det må bare gerne fixes snart. :0) |
|
Bware
Ny bruger Oprettet: 27-Juli-2014 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme problem her med TDC Play og fik besked om at Sonos ikke kunne tilføje musiknummeret til kø. Bootede en af mine Sonos enheder, hvorefter det virkede igen.
Jeg har nogle gange problemer den enhed der er tilsluttet et af mine tv - enheden forsvinder fra oversigten, og en boot får den til at virke igen (sker ca. 10 gange om året). Sonos svar vil altid lyde at det nok ikke er deres udstyr der er noget galt med og at en boot muligvis kan hjælpe. Det er et amerikansk selskab og de vil altid (grundet jura) give et sådan svar. |
|
aouer
Super bruger Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej alle
Nu har jeg lige opdateret sonos. Nu har jeg fået problemer med Yousee musik igen igen. Har prøvet at tage strømmen fra sonos, fjerne Yousee musik fra sonos, men den er stadigvæk gal. Den sprænger over flere nr., hvis jeg tilføjer den til kø skriver den: musik nr er ikke kodet korrekt? Eller kunne ikke oprette forbindelse til Yousee musik? Har prøvet at ringe til Yousee men ingen hjælp at hente der, de siger det er sonos, og sonos siger det er Yousee !!! Så står man der uden hjælp. Så jeg håber der nogen der kan hjælpe her. Der er så ireriterende, det er jo lige før man snart vælger noget andet frem for sonos, noget med AirPlay så man kan spille direkte fra ens mobil. Men nej.. Yousee skal ikke vinde. På forhånd tak |
|
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |