recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 50PG3000 og Service menu - problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 50PG3000 og Service menu - problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 50PG3000 og Service menu - problemer
    Sendt: 25-Juli-2014 kl. 00:07

Hej!

Jeg har et lille problem. Embarrassed
 
Jeg har et LG 50PG3000 TV som virker fint... Men jeg kom til at resette timetælleren som viser hvor mange timer TV'et har kørt. Med det resultat at billedet er lidt mørkere og anderledes end det plejede at være, fordi efter et vist antal timer bliver der automatiskt skruet op for styrken af billedet...
 
Nu husker jeg ikke antallet af timer TV'et har kørt, men tror det var ca. 3-400 timer.
 
Er der nogen her der måske ved om det er muligt at redigere antallet af timer, enten via serial eller USB porten på TV'et ved at tilslutte en PC til Serial-porten, eller via en fil på en USB-stik?
 
MVH
Palleba
Med venlig hilsen
Palleba
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu