recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Blockbuster/Lovefilm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til Blockbuster/Lovefilm

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Brian K Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2014
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2014 kl. 09:32
Og begge dele var optaget da jeg skulle bruge et navn Så må man finde på sit eget og det "ruller" jo lige ud over tungen

Det er bare et navn... Der er heller ikke noget i ordbogen som hedder Blockbuster eller Lovefilm
Hilsen Brian
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2014 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af Brian K Brian K skrev:

Og begge dele var optaget da jeg skulle bruge et navn Så må man finde på sit eget og det "ruller" jo lige ud over tungen

Det er bare et navn... Der er heller ikke noget i ordbogen som hedder Blockbuster eller Lovefilm

Fair nok Brian, og hatten af for dit initiativ :)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Brian K Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2014
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2014 kl. 11:21
Tak Det er fedt at kunne hjælpe nogen med at få stillet deres filmbehov, når nu der ikke rigtigt er nogen alternativer. Indtil videre har det fungeret godt og ikke været nogen ubehagelige overraskelser
Hilsen Brian
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu