recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sprøgsmål til opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sprøgsmål til opsætning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sprøgsmål til opsætning
    Sendt: 30-Juli-2014 kl. 09:17
Hej alle

Jeg kom i tanke om ang. om jeg ikke kan gøre min opsætning nemmere med min yousee boks.

Nu har jeg forbundet den direkte med HDMI 1 indgangen på min flimmer, kan jeg ikke i stedet for forbinde den over i min forstærker hvor der står CAB/Sat HDMI indgangen fra yousee Boksen.

I forvejen har jeg forbundet min BD afspiller med HDMI indgang på forstærker hvor der står BD, endvidere har jeg forbundet et HDMI kabel fra udgangen på forstærker og over i min HDMI indgang 2.

Så spørgsmålet er om Yousee boksen så ikke bare kan bruge den samme HDMI indgang 2 som BD gør på flimmeren??

Går udfra at jeg stadigvæk får Surround når jeg bruger Yousee boksen igennem HDMI kablet. Nu kører jeg et optisk kabel fra Yousee boksen og over min forstærker for at få surround så dette kabel bliver vel overflødigt, hvis jeg i stedet for bruger et HDMI kabel.


Håber på svar

God dag
H.
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 10:57
Jeg kører min box over recieveren, fungerer fint....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu