recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TVlyd -> Receiver -> Højttaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TVlyd -> Receiver -> Højttaler

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af qweM qweM skrev:

Tak for svaret. Er det ikke det jeg har gjort i det billede jeg lige har langt op? Dvs. sat TV/TAPE til OPT2? Derudover har jeg lavet en til knappen GAME med OPT2(Fixed). Uden succes :(


link til manual (så vi snakker om den samme) http://redirect.onkyousa.com/redirect_service.cfm?

på side 51 står der noget om hdmi opsætning, jeg ved godt det ikke er det du bruger men den har en prioriterings rækkefølge og dine optiske er priv.3
prøv at gennemgå hdmi og de andre indput's og sørg for TV står til ----- i dem, så det kun er under digital indput du har tilknyttet OPT2
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af qweM qweM skrev:

Tak for hjælpen. Nu virker Audyssey'en, og de er kalibreret. Det var som Kampus, at de skulle sættes til SL og SR. Jeg er godt klar over, at det ikke er den optimale ifht. det optimale, men jeg har desværre ikke andre muligheder.

Nu mangler jeg kun, at få TVlyden ud.

Thumbs Up
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top
qweM Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qweM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af E100 E100 skrev:


Oprindeligt skrevet af qweM qweM skrev:

Tak for svaret. Er det ikke det jeg har gjort i det billede jeg lige har langt op? Dvs. sat TV/TAPE til OPT2? Derudover har jeg lavet en til knappen GAME med OPT2(Fixed). Uden succes :(



link til manual (så vi snakker om den samme) http://redirect.onkyousa.com/redirect_service.cfm?

på side 51 står der noget om hdmi opsætning, jeg ved godt det ikke er det du bruger men den har en prioriterings rækkefølge og dine optiske er priv.3
prøv at gennemgå hdmi og de andre indput's og sørg for TV står til ----- i dem, så det kun er under digital indput du har tilknyttet OPT2


Igen tak for hjælpen. Det virkede desværre heller ikke :





Jeg har også testet, at det optiske kabel virker.

Har jeg forstået det rigtigt således, at jeg skal gøre som ovenstående, og derefter trykke på min tv-fjernbetjening og ellers vælge kanal (dvs. ikke under HDMI), hvorefter lyden burde komme ud via den optiske?
Til top
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 16:35
Det du gør ser rigtigt ud. Det burde bare været at vælge tv/tape på recieveren og tænde tvet.

Hvis du kikker på enden af det optiske kabel fra tvet, lyser det rødt når tvet er tændt (som en svag lysdiode) hvis ikke er det noget i tvets opsætning - hvilken tv model bruger du ?

Har du en cdafspiller eller ligende med optisk ud som du kan prøve i recieveren ?
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 16:41
Der må stå i manualen hvilke numre dine optiske IN har, hvis ikke det står på selve recieveren. Du kan naturligvis kun vælge et nr der er tilknyttet det aktuelle optisk IN

Den valgte source skal også vælges på fj.btj. Før der er hul igennem

Redigeret af Kampus - 31-Juli-2014 kl. 16:43
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu