recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: medieafspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: medieafspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: medieafspiller
    Sendt: 30-Juli-2014 kl. 20:48
Lynet har sgu lige kneppet en afspiller i familien, så søger hermed en erstatning..

Der er ikke de store krav til den (behøver ikke være nyeste af det nyeste), eneste jeg lige tænker er at det helst skal være en Tvix, for så er jeg fri for at lære dem en ny GUI ;)

Hjørring/nordjylland, men turen går ned gennem landet fredag engang, så kan afhentes hvis det ikke er en alt for stor afstikker fra motorvejen ;)

Kom frisk med hvad i har ;)


Redigeret af nAlen - 12-August-2014 kl. 21:40
Til top
tnielsen360 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 25-Oktober-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tnielsen360 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 06:36
Ved godt du spurgte til Tvix,men ellers har jeg en Fantec 3DFHDL stående,som jeg sælger til 800 kr.
Til top
Ghystro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2011
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ghystro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 07:36
Har en Tvix Dvico HD 6500 inkl. Tv-Tuner (Mpeg 4), kunne det være noget - bruger den ikke mere efter at have investeret i en Intel NUC som bruges til Mediecenter.

- mener endda at have den originale emballage liggende...
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 16:07
tnielsen360:
Den har ingen interesse desværre ;)

Ghystro:
Det kunen sagtens være noget, jeg smider lige en PB ;)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 19:11
Har ikke hørt fra Ghystro i et par uger så søgningen forsættes.. 

Søger udover TviX afspilleren endnu en afspiller, idet lillebrors popcornhour også er blevet spist af et lyn...

Han er nok lidt lettere at få til at lære diverse nye systemer at kende, så med den sidste er der umiddelbart ret frie tøjler for bud :)

Byd ind de herrer... og damer ? :)
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 19:55
jeg har også Har en Tvix Dvico HD 6500A inkl. Tv-Tuner (Mpeg 4) og fjerbeting brugs forvingen giv et bud vis nu. ved Skive midtjylland 
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 21:40
TviX fundet - søger stadig endnu en afspiller :)

Til top
Portuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Juni-2012
Sted: Storkøbenhavn
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Portuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 22:47
Har en Dune HD B1, som jeg faktisk skal af med her i løbet af weekenden. Der skal opgraderes. Eneste minus er, at blu-ray drevet ikke vil åbne, hvorfor ved jeg ikke, ellers fungerer den upåklageligt. 
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2014 kl. 21:43
Bumper lige engang :)
Til top
matx2008 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2011
Sted: Kbh, Danmark
Status: Offline
Point: 188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matx2008 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 00:17
Kan du bruge en WD live?
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 00:19
Nope ingen wd live desværre..

Ser helst en afspiller med bd drev
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu