recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - appletV 4 features?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

appletV 4 features?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: appletV 4 features?
    Sendt: 31-Juli-2014 kl. 21:35
Som bekendt er det fra officiel side, konfirmeret at appletv ikke længere blot er en sideting, men et helhjertet produkt/projekt syntes jeg atv4 har potentiale. Det uden jeg kender til nogle rygter dog.

Kan man forestille sig, at Apple holder fast i deres små arrogante monopol tænkning? Eller vil det åbnes op for customizing ift apps og andre ting? De må ved presses lidt af konkurrenterne på et eller andet plan - eller hvad?

Det skal siges jeg er Apple mand og håber vi får et super produkt præsenteret ved atv4, men hvad gætter i på af features?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 07:58
Jeg så gerne disse 3 ting i en ny boks

1 app store
2 mulighed for at afspille flere formater fra f.x en NAS
3 mulighed for dvb-c optagelse

Tror dog kun at vi får en app store
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 09:14
Men med en app store, så kommer punkt 2 af dine krav vel også af sig selv. Apps som PLEX og VLC kan jo klare alle formarter på iPhone/iPad i dag, så det bliver vel ikke anderledes på en kommende ATV4.
Punkt 3 af dine ønsker kræver dog, at ATV bliver til en TV boks. Jeg har ikke på fornemmelsen, at det er Apples ønsker med den. Tror netop de ønsker, at der kommer flere cable cutters til, så de kan få kunderne til at tegne IP TV abonnementer, som Apple kan få de 20-30% af, ligesom med apps og bøger på iTunes. De er jo i hårde forhandlinger med Comcast for tiden, og der dukkede rygter op i går (31/7.), at ATV4 muligvis er udskudt til 2015, fordi forhandlingerne ikke går som forventet: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/rapport-naeste-apple-tv-forst-klar-i-2015,lid.32227/
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2014 kl. 13:38
Jeg ville selv elske en app store med et hav af apps der reelt kan bruges:).

Vil lige læse din linkede annonce igennem Nagash
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu