recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste Wimp integration
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste Wimp integration

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
filmtosse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2005
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmtosse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste Wimp integration
    Sendt: 31-Juli-2014 kl. 21:39
Hej jeg bruger lige nu min Squeezebox til at lytte til musik fra Wimp HIFI, men er ikke særlig imponeret af den måde det er integreret i Logitech media server, så er der nogle der kan anbefalde et andet produkt til at streame musik fra Wimp HIFI til mit anlæg.

Lige nu køre jeg som sagt fra min Squeezebox Duet via Cambridge DacMagic til min Primare PRE30 og overvejer kraftigt af skifte min Squeezebox ud med noget andet med en bedre Wimp HIFI brugerflade men hvad skal jeg vælge??
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 21:47
Bruger sonos connect. Er ganske godt tilfreds
Til top
Vinkender Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vinkender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 21:58
Brug evt. Squezzebox app til Android og brug din telefon eller tablet. Brugerinterfacet er bedre der.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 06:10
Wimp har en god bruger flade i Sonos.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 08:17
Gå en tur i HFK og prøv Bluesound og Sonos.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 18:25
Hvis du er Æblemand så må et AppleTv ligge lige til højrebenet.

Jeg har både min Sonos Connect og mit AppleTv forbundet via min Cambridge DAC til mit anlæg, og streamer bla. Wimp HIFI den vej
Og begger lyder ganske fint, men er stadigvæk ikke overbevist om at jeg behøver et HIFI abonnement, så det er lige blevet opsagt igen.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 19:11
Wimps egen iOS app er ganske god, så streaming fra eks en iPad til et Apple TV eller en AirPort Express kunne være en løsning. Deres app til iphone er dog ikke helt så overskuelig eller informativ. Herhjemme bruger jeg dog Sonos, hvor det kører ret godt. Jeg bruger kun den dedikerede app når jeg har hovedtelefoner på.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 23:05
Jeg ville prøve en anden app til Squeezeboxen. Bruger selv Squeezebox med Wimp, og er godt tilfreds. 

Ingen grund til at bruge penge. 
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af opzouten opzouten skrev:

Jeg ville prøve en anden app til Squeezeboxen. Bruger selv Squeezebox med Wimp, og er godt tilfreds. 

Ingen grund til at bruge penge. 


Enig.

Jeg bruger squeeze commander på Android tablet og mobil.
Det fungere rigtig godt.
.....
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu