recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 10 mm coax - F-stik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

10 mm coax - F-stik

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 21:12
Hej Kurt

Godt ord igen - skriver fra iPad hvor der kun er begrænsede informationer om Forum-brugerne i headeren.

Men du svarer ikke på mit spørgsmål - kan jeg købe den omtalte konnektor (kan nu se, at du ikke har til huse i nærheden af Randers) - men den kan jo nok sendes.

Venlig hilsen

Christian
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2014 kl. 21:16

Du kan sikkert som på en Android stille den til at få vist Desktop versionen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2014 kl. 08:08
Oprindeligt skrevet af Samsung_M Samsung_M skrev:

Go' eftermiddag

Er der mon en, der har mulighed for at hjælpe mig i Randers (Kristrup) med en simpel opgave for den som kan?

Jeg har brug for at få professionelt og HF-tæt crimpet et F-stik på et 10 mm coax antennekabel (har selv en crimper og et Cablecon F-stik men desværre kun op til ca. 7 mm).



Opgaven honoreres naturligvis:)

PS Twist-on er ikke godt nok ;)

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Christian
 
Udfra billedet at bedømme, ligner det et Telass 1.1 7.3 kabel.
 
For at finde den rigtige connector, skal man kende mål på kappe, dielektrikum og inderleder.
 
Der er mange afarter af såden et 10mm kabel, hvorfor man ikke bare kan bruge hvad som helst, men mit gæt vil være FM244 fra Cabelcon. Der skal ikke bruges tang, men spændes blot fast på kablet, med gaffelnøgler.
 
 
Til top
Elmand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2012
Sted: 2730 Herlev
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2014 kl. 08:11
Det er et godt bud.-- Hvis der er fri kabel, står kabeltypen sansynligvis på kappen.
 
Med venlig hilsen
ESPERSEN El & Antenne
Til top
Samsung_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Januar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samsung_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2014 kl. 08:17
Hej

I er gode :)

Der står følgende på kablet:

bedea-TELASS B 75-1,1/7,3 - 1994

Vh

Christian
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu