recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilbud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilbud

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JeppeP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeppeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilbud
    Sendt: 11-August-2014 kl. 09:11
Hej forum

Jeg har nu besluttet mig for at investere i en BenQ W1070, og har besluttet mig for at næste gang den kommer på tilbud vil jeg købe den (jeg havde beklageligvis ikke besluttet mig endnu da komplett havde et rigtigt godt tilbud). jeg vil selvfølgelig selv holde øje, vil dog være træt af hvis jeg missede noget som i andre ikke gjorde - af samme grund håber jeg på at de der læser dette også kunne holde et vågent øje, da jeg tror at jeg ikke er den eneste det vil komme til gode.

På forhånd tak
Jeppe

Redigeret af JeppeP - 12-August-2014 kl. 18:03
Til top
JeppeP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeppeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 18:01
Jeg tillader mig lige (når nu det er en tråd vedrørende tilbud) at poste et tilbud som ComputerCity har i denne uge på forskellige Epson og Optama projektorer, håber at nogen finder det brugbart!: 



Redigeret af JeppeP - 12-August-2014 kl. 18:01
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 10:14
Jeg tror ikke der er nogen her, der går efter så billige projektorer.
Til top
JeppeP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeppeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 10:44
Der er vi uenige - og der skulle forhåbentligt være plads til alle selv hvis flertallet køber dyrere :-)
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af JeppeP JeppeP skrev:

Der er vi uenige - og der skulle forhåbentligt være plads til alle selv hvis flertallet køber dyrere :-)

Vil også mene der er plads til alle prisklasser...

Hvorfor ikke bare købe den i Hifiklubben til 5999 - det kan godt være du sparer ca. 500 kr. - men det kan jo være du kan forhandle lidt med dem (selvom de ikke ligefrem er kendt for det :))

Men alt andet lige, så hvis der er noget, så skal du ikke sende den retur o.l. 
Er dog klar over, at man ikke køber med øje for, at noget går i stykker, men der er vel altid en risiko.
Til top
DavidHimself Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DavidHimself Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

[QUOTE=JeppeP]Men alt andet lige, så hvis der er noget, så skal du ikke sende den retur o.l. Er dog klar over, at man ikke køber med øje for, at noget går i stykker, men der er vel altid en risiko.

I tilfælde af reklamation, koster det dig ikke noget at sende den ind til rep (min blev i hvert hentet og bragt gratis) :) Hos Komplett.dk har de tilmed fuld og gratis retur i 45 dage... så hvis den ikke svare til specifikationer/krav er det bare retur med den. Så er den besparelse på 500,- dobbelt god! Tongue
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af DavidHimself DavidHimself skrev:

Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

[QUOTE=JeppeP]Men alt andet lige, så hvis der er noget, så skal du ikke sende den retur o.l. Er dog klar over, at man ikke køber med øje for, at noget går i stykker, men der er vel altid en risiko.

I tilfælde af reklamation, koster det dig ikke noget at sende den ind til rep (min blev i hvert hentet og bragt gratis) :) Hos Komplett.dk har de tilmed fuld og gratis retur i 45 dage... så hvis den ikke svare til specifikationer/krav er det bare retur med den. Så er den besparelse på 500,- dobbelt god! Tongue
My bad... 
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 21:27
BENQ W1070 koster 4699 på komplett.dk indtil kl 21:59......
Til top
Woody81 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2015 kl. 05:39
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu