recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: X35, HW55ES eller lignende projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: X35, HW55ES eller lignende projektor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: X35, HW55ES eller lignende projektor
    Sendt: 11-August-2014 kl. 15:58
Jeg står i den kedelige situation at min BenQ W5000 nu har opgivet at leve længere, og selvfølgelig på det mest ubelejlige tidspunkt Smile

Jeg har længe gået i opgraderingstanker, og har i den forbindelse kigget specifikt på JVC X35 og Sony HW55ES, som dem der opfylder mit ønske om at udbedre de udfordringer jeg synes min W5000 havde, og samtidig er i et fornuftigt prisleje.

Jeg har i løbet af 10 minutter fundet X35 til 17.000 fra ny, og HW55ES til 20.000 fra ny, så hav lige det i tankerne ift. Hvad i skal have for jeres.

Som skrevet søger jeg også lignende projektorer, så hvis du har noget du vil sælge, som du mener er på niveau, eller i hvert fald i nærheden af ovenstående, så er du også velkommen til at byde ind.

Jeg foretrækker at der sendes en privat besked med hvilken model du vil sælge, hvad du vil have for den, om der medfølger faktura/kvittering, fakturadato, hvor den er købt (forhandler), samt timer på pæren, og timer i alt hvis pæren er udskiftet.

Samtidig beder jeg om at tråden kun bruges til at få uddybet manglende oplysninger ift mit behov og lignende, og ikke udvikler sig til en markedsplads Wink
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 12:38
Der er kommet et par interessante tilbud på projektorer, også nogle som ikke var af de 2 ovennævnte modeller, byd endelig løs med hvad i har på PM

Der har også været interesse i min W5000. Så vidt jeg kan læse mig til bør det være et spørgsmål om at udskifte HDMI boardet, men da jeg i forvejen gik i opgraderingstanker, er det ikke et projekt jeg har tid til at kaste mig ud i.
Hvis i vil vide mere om den, er i selvfølgelig også velkommen til at skrive en PM


Redigeret af KeeZor - 12-August-2014 kl. 12:38
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 16:02
Jeg er stadig åben overfor input Smile
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 18:46
jeg modtager fortsat meget gerne pm's hvis i har noget at byde ind med Smile
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Januar-2007
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 14:50
Sender en PM

Redigeret af geuken - 17-August-2014 kl. 14:51
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 07:12
Jeg går på ferie i dag, men i er meget velkomne til fortsat at sende pm's, jeg vil prøve at tjekke løbende når jeg kommer i nærheden af en internetforbindelse Smile
Til top
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 00:15
hvor har du set HW55ES til 20.000 ??
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 843
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2014 kl. 11:32
Her du luret på Sony VPL-HW40ES der ligger på 17.995,-? Det kunne jo være du kunne få et godt tilbud på sådan en måske?
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2014 kl. 16:48
Der er nu købt ny projektor, hvis nogen er interesseret i en w5000. Med næsten ny pære, og symptomer på defekt hdmi board, så modtages bud gerne.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2014 kl. 17:56
Hvad blev det så til?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2014 kl. 22:17
En ny Sony hw40
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 06:34
Oprindeligt skrevet af KeeZor KeeZor skrev:

En ny Sony hw40
Godt Valg Jeg synes den viser et rigtig godt billede og så er den næsten lydløs.
Jeg kommer selv fra en Benq W5000.Smile
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu