recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oneplus One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oneplus One

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BeoBrian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BeoBrian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oneplus One
    Sendt: 15-August-2014 kl. 14:51
Kunne man ikke forestille sig et fælleskøb på telefonen Oneplus One 64GB?
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 15:28
Hvordan vil du gøre det?
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 16:42
Jeg kan ikke og jeg har ellers en ret god fantasi
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkscan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af BeoBrian BeoBrian skrev:

Kunne man ikke forestille sig et fælleskøb på telefonen Oneplus One 64GB?
Næppe for nærværende, da den kun er tilgængelig, hvis man har en invitation til at købe den. OnePlus har øjensynlig mere end rigeligt at se til med at holde trit med levering og support, så der er næppe overskud til at indgå specialaftaler om fælleskab.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu