recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Efterlysning af en sang.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlysning af en sang.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Krede377 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-August-2014
Sted: Skælskør
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krede377 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Efterlysning af en sang.
    Sendt: 17-August-2014 kl. 20:41
Halløj i skuret.
Jeg står i en irreterende situation at jeg ikke kan huske en sang og nu har jeg nyenet den hele dagen. 
Det hele startede i nat hvor jeg var til fest og havde fået lidt for meget inden bors. der kom der så en sang hvor en mand(skulle jeg mene) sang "you and i under the" og mere kan jeg ikke huske. der var en del bass på så jeg går ud fra at det er noget techno/remix.
Har prøvet og google soundHound den, lige meget hjalp det. 
Håber der er en venlig sjæl der ude.
 
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 07:24
Filur feat. Pernille Rosendahl - You and I
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 07:33
Jeg har ingen ide om din problematik, men greb lige muligheden for selv at efterlyse. Håber det er ok.
Det er blot en video fra toppen af poppen, husker ikke hvilket år det var, men eran dd fortolkede Anna David's chill.
Den lå længe på youtube og også på TV2's hjemmeside, men den er umulig at støve op nu.

Nogen der har et link eller en kort optagelse af den?
Til top
Krede377 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-August-2014
Sted: Skælskør
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krede377 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Filur feat. Pernille Rosendahl - You and I

Detsvære :)

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu