recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stream til Neuhaus T-1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stream til Neuhaus T-1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
eigner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eigner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stream til Neuhaus T-1
    Sendt: 17-August-2014 kl. 23:10
Hej alle.

Jeg er lidt i vildrede her. Håber I kan hjælpe.

Min kæreste har fået en Neuhaus T-1 i fødselsdagsgave af sin storebror og jeg. Så kunne hun få en rigtig forstærker til højttalerne i stedet for det mikro anlæg (cd/radio kombi halløj) fra Bilka hun ellers havde.

http://www.neuhauslabs.com/t1amplifier/

Nu er jeg dog kommet i tvivl om hvordan jeg bedst får musik til forstærkeren.

Jeg skal have lyd fra min PC, min kærestes PC, min iPhone og min kærestes Samsung Galaxy s3mini.

Jeg har overvejet:
Købe en Airport express, sætte et toslink-mini kabel i og streame fra itunes på pc'erne til forstærkeren. Pros: det hele er digitalt og så bruges DAC i T-1 forstærkeren. minus: kun itunes...

købe en bluetooth receiver og sender. man kan få en lille bluethooth dims til PC'en. telefonerne har allerede bluetooth. Ved ikke om det virker og man kan få sendt lyden afsted via bluethooth. Hvis man kan så er det hele digitalt.

Ellers ved jeg det ikke helt. Håber I har nogle gode ideer.

På forhånd tak!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu