recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fede Tv Borde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fede Tv Borde

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HenningP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2014
Sted: Århus/Odense
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenningP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fede Tv Borde
    Sendt: 21-August-2014 kl. 12:36
Hej til alle jer

Ved ikke helt om det her er det rigtige sted at spørge, men jeg førsgøger alligevel. Hvis der er nogle der ved hvor man kan købe fede tv borde til fladskærme, så må i gerne sige til. Er ikke interesseret i Jysk/Ikea/Højglans eller noget tyndt dut. Jeg vil helst have noget i træ, muligvis rustikt eller råt.

Kan huske at B&O havde nogen fede tv borde med jernstel før i tiden (altså gamle modeller). Kan desværre ikke huskle navnet på dem, så hvis der er en der kender til dem - så må du mere end gerne sige til??

Har også endelig fundet frem til Indie Living's ''iFrederiksberg Tv Bord ''  fra et dansk firma som passer meget fint med det jeg gerne vil have; det rustikke og gamle look. Er der nogen som har købt en af disse, og er deres tv møbler ligeså fede som vist på billederne?? Jeg bor nemlig i Odense, så det kommer til at koste lidt hvis jeg skal hele vejen til København bare for at se den.

Tak for hjælpen

Henning


Redigeret af HenningP - 21-August-2014 kl. 13:12
Tv Bænke og Tv Borde søges
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 13:11
Bolia har en fed stil fra gamle tider. der er noget mere forskelligt at kigge på her: http://www.bolia.com/da-dk/sortiment/opbevaring/mediemoebler


Til top
HenningP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2014
Sted: Århus/Odense
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenningP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 13:14
Tak for link!

Tjekker det ligeee ud når jeg får tid
Tv Bænke og Tv Borde søges
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 14:12
Giv denne tråd et kig. Her er mange fede idéer:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=47929
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 14:28
lidt of topic, men kunne faktisk være fedt med en tråd der kun viser bordene, ikke så meget udenomsnak, så man ikke har en kæmpe tråd med f x 10% borde.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 15:59
tvbord.dk
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 16:33
Jeg overvejer at skille mig af med mit tvbord.
Kig mit link om det ku have interesse:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=131353&title=mickers-mini-stue-bio
Til top
Lino Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-August-2014
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 18:34
Er det måske det her Tv Møbel fra B&O du tænkte på

Det blev handlet på Lauritz.
 
Til top
Lino Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-August-2014
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 18:41
Nåh, nu har jeg tjekket Indie Living og bromberg. Jeg ville gå for enten Bromberg5's eller den her Tv Bænk fra Indie Living. Men det er vel smag og behag
Til top
HenningP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2014
Sted: Århus/Odense
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenningP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2014 kl. 19:35
Hej Lino

Det var lige præcis det B&O tv bord jeg havde tænkt på. Det var da ikke særlig dyrt

Tak
Tv Bænke og Tv Borde søges
Til top
Lino Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-August-2014
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 22:07
... hvad er det så blevet til ?? 
Til top
HenningP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juli-2014
Sted: Århus/Odense
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenningP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2014 kl. 15:57
Hej lino

Jeg har bestilt iFred tv bordet fra indie livng, efter jeg havde modtaget et par snapshots på mail
Tv Bænke og Tv Borde søges
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu