recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows: Begræns brugerinput?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows: Begræns brugerinput?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:



Vil du beskrive hvor disse indstillinger foretages for så vil jeg undersøge om det er vejen frem :-)
 
Mvh BS
inde bruger konti i kontrol panelet. og kontotype skal hedde mener det er forældre kontrol. så får du adgang til at spærre for de verse apps
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 15:53
Bs hvad med at brug Spotify som en jukebox ved appen songwaiter så installere brugerne på telefoner app også kan du ønske en sang som så kommer i køen. Brugte det til en sommerfest super cool. Så pcen stod bare tilslutte forstærker også var det folks egen telefon der bestilte Spotify numre.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 17:05
Jeg har kigget på flere Jukeboks løsninger. Jeg gider bare ikke app kontrol. Det er federe at mødes ved skærmen og snakke musik :-) måske med en man ikke lige har snakket med før. Jeg er gammeldags, i know. Men 30-40 mand der sidder med næsen i en smartphone gør det bare ikke for mig.
 
Mvh BS
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 17:57
Men så installer appen på en iPad/Android tablet som du kan sætte op så i kan mødes om musikken. det største problem som jeg ser med Spotify er jo netop at hvis man vælger et nummer så afspiller den det med det samme og ikke sætter den i kø. Det gør at folk enten i deres uvidenhed eller blot fordi det kan, skifter nummer med det samme. Og det bliver sq trist med halve numre og kedelig skift.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 18:07
DER er vi så til gengæld helt enige. Jeg tror det bliver en Jukeboks software af een eller anden slags til dette projekt. Men hvis der er en der kender en overlay utility der kan hvad jeg efterspurgte i 1. Post er jeg stadig interesseret til andre projekter :-)
 
Mvh BS
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 18:38
Altså har selv programmeret noget en gang som kunne skjule noget af skærmen dog havde man jo muligheden for at trykke alt+f4 som så lukker det. Men det burde være muligt selv at lave noget men det bliver ikke særlig fleksibelt med mindre man ligger meget i det.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu