recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Må private sende gebyrer til firmaer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Må private sende gebyrer til firmaer?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2014 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:


Så lad os se den regning. For os er det noget hypotetisk, når vi ikke kan se hvad vi forholder os til. Den er vel ikke hemmelig, og du kan jo nemt anonymisere den ved at strege dit navn og adresse over.

Flemming


Der har været et hav af indlæg på deres facebookside. Folk har tilmeldt sig deres e-post, men er alligevel blevet opkrævet brevpostgebyr. De har snart beklaget mange gange.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2014 kl. 20:09
Den psykiske terror fortsætter. Har nu modtaget seneste opgørelse med opkrævning for brevgebyr.
Jeg bliver sindsyg af det her.
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2014 kl. 22:38
Gå til aviserne eller nyhederne.
//Guldhammer
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2014 kl. 08:25
kan se de også trækker for 14 dage ekstra.. i en periode jeg tidligere HAR betalt.

Har aldrig haft ballade før med disse ting. Det har bare kørt automatisk... men nu her i sommers er det gået helt i ged.

Er her igen andre som oplever lignende?
Måske de er gået over til et nyt pc-system eller ?
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 17:06
Har du overhovedet været inde på 'Mit Yousee' og tilmelde dig elektronisk kommunikation?
Hvis du har det har du fået en kvittering på mail omkring det.

Har du ikke gjort det, har du jo så også grunden til, hvorfor de bliver ved med at sende regninger.


Til top
jon3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Maj-2009
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jon3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 18:30
Jeg har engang fået penge fra det tidligere Tele2 for den tid jeg havde brugt på at sidde i telefonkø og samtale med utallige medarbejdere. Sagen, der vel er 10-15 år gammel, startede med at Tele2 blev ved med at opkræve regninger efter jeg havde forladt selskabet. Jeg endte med at blive lige så gal som trådstarter efter at havet siddet i uendelige telefonkøer gennem længere tid. Jeg notererede alle samtaler og ventetider og kontaktede i vrede en, såvidt jeg husker, kunde- eller salgsdirektør som udover at undskylde, betalte for min tid og vigtigst af alt, fik stoppet den konstante regn af regninger. Det var et beskedent beløb jeg fik, men princippet om at de kompenserede mig var nok.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu