recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TELENOR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TELENOR

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JacDk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-September-2014
Sted: Odense, DK
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JacDk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TELENOR
    Sendt: 01-September-2014 kl. 18:00
Hej Jeg er bosat i Norge p.t. hvor jeg modtager TV + Internet forbindelse via et netkabel (RJ45) fra en ROUTER (Kender ikke nave på den) fra Norske TELENOR Fibernet.
Jeg har min egen TELENOR TV box hvor RJ45 kablet sættes i og HDMI kabel til TV - alt alt virker som det skal, pånær WIRELESS til TV'et - der er signalet for svagt (NETFLEX) og ønsker derfor at tilslutte en extra Router. ASUS RT-N16 som er blevet brugt i DK uden problem.
 
Hvis jeg tilsutter netkablet til min ASUS RT-N16 har jeg super WIRELESS forbindelse til alt inkl. TV'et men altså ingen TV-BOX forbindelse, så tilslutter jeg et netkabel RJ45 mellem min ROUTER og TV-BOX i håb om at der er signal til TV'et - ak nej intet.
 
Så jeg tænkte om der er nogle der kunne forklarer mig - hvorfor ikke?
Eller henvisninger. På forhånd tak.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 19:34
Tror du skal sætte din asus router i bridge mode (deaktiver DHCP) før det virker, sådan den fungerer som access point og den anden router tager sig af uddeling af netværks ip (DHCP)

Edit: så skal du sætte netkabel i en af lan portene på asus routeren og IKKE wan porten.

Redigeret af JordanDK - 01-September-2014 kl. 19:35
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu