recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LED fra Harald Nyborg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LED fra Harald Nyborg

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2015 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af JoFrans JoFrans skrev:

Jeg har selv virkeligt dårlige erfaringer med dem fra IKEA. Jovist, de giver fint lys, men holdbarheden gør det ret tydeligt hvorfor de kan sælge dem så billigt, for ellers havde man da ikke råd til hele tiden at skifte dem ud. Jeg er nu selv gået over til nogle fra mærket Doled som jeg synes er virkelig gode og som indtil videre har holdt væsentligt længere. Nogle gange må man bare give de ekstra penge for at få god kvalitet.

Der er da 5 års garanti på IKEA LED lamper.

Mine er ikke gået i stykker endnu.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2015 kl. 18:06
en ting man skal tænkte på når man bruger led pære på lav volt at omformer kan klare den lav strøm forbrug vis der stå 20-100 w så skal forbruget ligge der i mellem. eller så skal omformer udskiftes.  

det kan være en grund til de gå i stykker.

jeg har sådan gode oplevelse af Harald Nyborgs led pære. jeg gå også efter højt lume   


Redigeret af michael79 - 30-Marts-2015 kl. 18:12
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu