recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lærred til 1000-2500 kr?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lærred til 1000-2500 kr?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
rlauritsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-November-2005
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rlauritsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 17:14
Jeg har et Elitescreen 120" manuelt lærred som jeg gav 1400 kr. for. Det er helt fint til mit behov. Jeg er faktisk imponeret over hvor godt billede min Optoma HD25e projektor kan lave. Der er måske lige ujævnheder ved panoreringer, men ikke noget som jeg ikke kan leve med.
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 21:05
Kig efter et brugt - du kan være heldig ind og imellem
Til top
Sterion Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-April-2013
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sterion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 08:50
Jeg har også kigget på et gråt lærred fra Platinum147 og kunne godt tænke mig at spørge dem der ejer et, om det er muligt at montere lærredet på loftet? Jeg har skråvægge bag hvor mit lærred skal hænge, så det er kun muligt at hænge det i loftet. :(
Til top
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 10:53
#Sterion.

Det skulle ikke være noget problem. Dog sagt med forbehold, for mit lærred er 1,5 år gammelt, så de kunne jo have ændret ved ophænget, men det tror jeg nu ikke.

Her kan du se billede af montering på flat loft, men et skrå loft vil ikke være noget problem. Ville jeg sige.



Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 12:42
Mit lærred fra platinum er hængt op i to kroge i loftet og det fungerer fint
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Sterion Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-April-2013
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sterion Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 11:11
Tak for svaret til Jer begge :-)
Til top
Woody81 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 20:31
Jeg har sådan et Grandview 106": http://www.dustinhome.dk/product/5010185865/fantasy-master-169-234x132-106

Det var 100,- billigere da jeg købte det.

Jeg er godt tilfreds med det. Men jeg har ikke erfaring med andre lærreder, og kan derfor ikke sammenligne.

Lærredet er plant, men det buer en smule i begge sider. Og så har det ca. 50 cm sort lærred for oven, så man kan trække det langt ned. Jeg har ca. 240 cm. loftshøjde, og jeg har det monteret i loftet. Og alligevel kan jeg trække det ned i den rigtige højde.

Det fåes i hvidt og gråt.

Beslaget kan monteres både i loftet og på vægen.

MEN: Det bedste køb efter min mening er et brugt rammelærred. Hvis jeg havde plads til det, havde jeg uden tvivl købt et fra Lissau. De er ind i mellem til salg.
Til top
JAWA Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2014
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JAWA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2014 kl. 14:57
Du kan også prøve beamer4u. De har et ret stort udvalg og OK priser:
 
 
Eller Beamer Discount:
 
 
Jeg har selv købt et MAXlum BlackScreen Rollo Pro fra Beamer-Discount. Det er nok lidt for specielt et lærred for dig, men de har mange andre og de leverer hurtigt og fragtprisen var lav.
Mvh
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu