recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvem skal have iPhone 6 plus?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem skal have iPhone 6 plus?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

But what the fuck sker der lige for proshops priser ??????
Man er da godt dum hvis man bestiller den hos dem !!!!

Det gør de hvert år, og de bliver solgt. 



Prøv at tjekke den blå avis de næste uger, der kommer priser på over 10.000, hvis det er som det plejer.


Det er sku frækt, men går den ja så går den vel
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 20:15
Jeg har forsøgt at resevere en i telenor butikken, da jeg kl 08:00 i morges loggede ind på telia og ville forudbestille stod der at den model jeg ville bestille var udsolgt :-(

Og Proshop hvor jeg plejer at købe vil have 8999 kr for telefonen
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 21:05
Købte hos Bibob 12:25 i dag. 7.020kr for plus med 128gb. Betaling 6 mdr * 1.170kr
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

 

Det er sku frækt, men går den ja så går den vel

Er det frækt at sælge en vare med fortjeneste? Eller hvor meget må man tjene? Skal varen koste det samme alle steder?

En vare koster nu engang det som folk ønsker at betale, sådan må det være.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 21:37
7k for en tlf, nej filme og jeg vil smide så mange penge efter en lille lommeregner da. Damen fik en oneplus one 64 gb model, 2500kr ja det er sku prisen mener jeg
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 11:46
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 12:19
Husk nu at man ikke altid kan gå efter skærmstørrelsen som målestoksforhold - husk den fysiske størrelse.

Eks. er den "lille" iPhone 6 ca. samme størrelse fysisk som en Samsung Galaxy S4 (!) - den er lidt højere og en anelse smallere.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 678
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 13:07
Jeg snupper 99% sikkert en 6 Plus ... den er 5 milimeter længere end min LG G3, så det går nok. Samtidig er den marginalt tyndere. Så jeg forventer ikke, at den vil føles ret meget anderledes end min G3 - bortset fra at jeg slipper af med Android.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 14:06
Jeg Snupper en 6+ får den på fredag fra Call ME.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu