recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vuders: BenQ w1070 m/ 92" lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vuders: BenQ w1070 m/ 92" lærred

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
thesos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thesos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 16:05
Det tænkte jeg også Peter ikke særlig god stil fra sælger der.
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af Quakermire9230 Quakermire9230 skrev:

Blir nød til at spørge.. solgte du den til Bjerregaard.. til samme bud, som jeg bød på første side... Bare lige for at vide :P



ja det har jeg for jeg hørte aldrig tilbage fra dig efter sidste pb jeg skrev.. 

så da han bød ind med samme beløb afhentet søndag, valgte jeg at sælge til ham da jeg skal til og pakke hele stuen ned næste uge så vil helst undgå handler der trækker i ud.. 

om det er dårlig stil kan vi så diskutere, jeg er ikke typen der rykker folk efter svar om de vil købe eller ej og du havde efter hvad jeg kunne se været online efter jeg havde sendt den besked.

men beklager hvis nogen føler sig trådt over tæerne 
Til top
Quakermire9230 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-November-2010
Sted: Danmark Aalborg
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quakermire9230 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 19:11
Skrev til dig at jeg bød 3500kr...  Hvor du mente den skulle koste 3700... har på ingen tid modtaget en besked om jeg ville købe den til 3500kr...
- Men bød som sagt 3500kr. men lige meget... der kommer nok noget andet ellers...
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 19:15
Spurgte dig om vi skulle mødes på 3700 kr.. Det fik jeg ikke response på overhovedet så men fair nok kunne jo ha skrevet til dig det var ok med 3500 kr sorry
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu