recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Youtube opdatere ikke mine abonnementer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Youtube opdatere ikke mine abonnementer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Youtube opdatere ikke mine abonnementer?
    Sendt: 19-September-2014 kl. 09:22
Er jeg den eneste der ikke kan få den til dette på min Nexus tablet?

På min iPhone trækker jeg bare ned i listen (Ligesom alle andre news feed apps) og så opdateres listen, og den viser nyeste videoer fra dem jeg følger.

Men på min Android tablet gør den ikke dette? Den hopper bare for at indikere at jeg er i toppen?
For at opdatere listen skal jeg forlade den og komme tilbage igen? 

Andre ting:
Når man skriver en kommentar kan man ikke scrolle i kommentar listen for en video imens?
Når man skriver kan man ikke åbne side panelet?
Når man HAR skrevet hopper listen af kommentare til toppen hvor filmen er? WHY! Dette gør iOS versionen heller ikke?

Det undre mig at selv Google apps er bedre på iOS? Hvad tænker i? og oplever i det samme?
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu