recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 90/90 mbit og router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

90/90 mbit og router

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper9900 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2013
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper9900 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 90/90 mbit og router
    Sendt: 20-September-2014 kl. 10:16
Hej

Jeg har FiberBredbånd 90/90 mbit men den router jeg har kan jeg ikke får til at dække hele huset.
Jeg har en hus på 110 m2 og router står i den ene ene.

Jeg har diverse computer, telefoner, Ipad, tablet der er køre trådløse. Samt andre som er kablet  netværkharddisk, Apple tv, tv bokse, tv.

Hvilken router skal jeg vælge for, at få fuld glæde af min 90/90 på min trådsløse enheder?



Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 10:58
Asus Dark Knight router eller hvis det er et stort hus flere Ubiquiti accesspunkter
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 11:24
Ausus RT-AC68U er også et godt bud. bruger den selv og har rigtig god dækning.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu