recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CanalDig og HD Mini - tyske kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CanalDig og HD Mini - tyske kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HCarsten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Juni-2013
Sted: Odder, DK
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HCarsten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CanalDig og HD Mini - tyske kanaler
    Sendt: 21-September-2014 kl. 11:34
Var i sommerhuset i går og prøvede febrilsk at få BÅDE danske og tyske kanaler på min Canal Digital HD mini boks. Jeg kunne godt søge alle kanaler - men jeg kunne ikke finde ud af at skifte mellem de danske kanaler i den lave ende af kanal-valget (kanal 1-500 ca.) og så de tyske som lå på kanal 2000 og opaf.

Hvordan kommer jeg fra det ene kanalsæt over i det andet ? burde man ikke bare kunne bladre opad og så skifter den selv LNB/satellit undervejs ?? eller er der et andet trick ??
Til top
Vagnen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vagnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 15:19
Oprindeligt skrevet af HCarsten HCarsten skrev:

Var i sommerhuset i går og prøvede febrilsk at få BÅDE danske og tyske kanaler på min Canal Digital HD mini boks. Jeg kunne godt søge alle kanaler - men jeg kunne ikke finde ud af at skifte mellem de danske kanaler i den lave ende af kanal-valget (kanal 1-500 ca.) og så de tyske som lå på kanal 2000 og opaf.

Hvordan kommer jeg fra det ene kanalsæt over i det andet ? burde man ikke bare kunne bladre opad og så skifter den selv LNB/satellit undervejs ?? eller er der et andet trick ??

Tryk på OK for at få kanallisten frem, og du kan nu bladre mellem de forskellige lister med højre og venstre piletast.

Når du har søgt kanaler ind fra andre postitioner end 1W, så lægges disse kanaler til "Alle Kanaler" listen, samt opdeles også i egne radio og TV lister.

Hvis du benytter HD Mini til 4 postitoner (0.8W, 4.9E, 13.0E og 19.2E), samt laver dine egen Favoritlister, kan du ende op med ret mange kanallister Tongue

Alle TV
Alle Radio
0.8 W TV
0.8 W Radio
4,9 E TV
4,9 E Radio
13,0 E TV
13,0 E Radio
19,2 E TV
19,2 E Radio
FAV 1
FAV 2
FAV 3
FAV 4
FAV 5
FAV 6
FAV 7
FAV 8

I dine egne favoritlister kan du blande kanaler fra de forskellige positioner.
Til top
HCarsten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Juni-2013
Sted: Odder, DK
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HCarsten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 15:32
Tusind tak for svaret. Jeg prøvede febrilsk netop det, men jeg var inde i "tv guide" og ikke bare i kanal-listen. Jeg kunne BARE ikke finde det sted i "guide" hvor jeg skiftede mellem "astra" og "thor".
Lidt ærgerligt at sommerhuset er et godt stykke væk.. så kan jeg ikke få afprøvet det i en fart desværre :(
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu