recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste bredbåndsrouter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste bredbåndsrouter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cwitt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 493
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cwitt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste bredbåndsrouter
    Sendt: 22-September-2014 kl. 21:30
Hej,

Jeg leder lidt efter en bedre bredbåndsrouter til mine forældre. 

De har idag en Huawei B260 router med et Oister 3G dataabbonnement til (fint nok til deres behov). Problemet er ikke så meget hastigheden, men mere at signal meget ofte falder helt ud og der kan derefter gå 10-15 minutter før det kommer igen. De bruger den på deres 2 adresser på hhv. Lille Standvej 18D i Hellerup og på Nybrovej 80 i Gentofte....og begge steder falder signalet ofte ud...og begge steder er signalet ofte ret svagt.

Jeg forestiller mig, at fx. Huawei B593 vil være en væsentlig bedre bredbåndsrouter idag (alene pga. B260's alder)....men kan jeg forvente at B593 vil langt mere stabil og bedre kunne opsnappe det svage signal, og skal der evt. en ekstra antenne til?

Gode råd modtages gerne :-)

pft.
Carsten Witt

LG OLED65B7 TV
NAD T758 Surround Receiver
Samsung BD-C6900 Blue Ray
Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder
YouSee HD-box Samsung3126
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 09:06
Har de en udvendig antenne på routeren?

Kender nogle campingfolk, som med held har fået et rigtigt godt signal vha en ekstern antenne på netop den router. Man kan også få nogle antenner til indendørs brug, men de virker knap så godt.

Lars
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu