recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der et alternativ til wd tv live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der et alternativ til wd tv live

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af saaby saaby skrev:

Hvis du bare skal have en billig afspillet har jeg da en ekstra AC Ryan Mini med anden fw på du godt kan købe for en 150-200,-

Alder og stand?

Hvad følger der med?
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2014 kl. 01:43
Fandt en demo model af wd tv live hos bj trading til 500kr incl fragt, proshop sælger godt nok en helt ny til 619kr men jeg mindes at have læst en som havde svært ved at returnere et produkt købt hos proshop, har før købt demo produkter der var helt som nyt 

Redigeret af gasolin - 06-Oktober-2014 kl. 02:53
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 17:35
Har allerede fået den og tilsluttet aktiveret det trådløse net med adgangskode og tilladt den adgang til min server som WDTVLIVE (havde i starten spillet en musik video og det gik fint) men da jeg havde lavet WDTVLIVE profilen og givet den tilladelse til at min video mappe skete der intet, den skullle bare hedde WDTVLive og nu kan jeg se videoer.

Forbavset over det var så let...... takker for hjælpen


Redigeret af gasolin - 07-Oktober-2014 kl. 17:40
Til top
kennethlee Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethlee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 21:49
Jeg har også en WD TV live hub til salg hvis det var noget
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 22:49
Har købt en anden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu