recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Myqnapcloud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Myqnapcloud

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gsxr Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gsxr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Myqnapcloud
    Sendt: 30-September-2014 kl. 19:15
Hvad siger i til sikkerheden ved at bruge myqnapcloud for at tilgå min nas fra wan siden. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om alt trafik går over deres server eller om den blot er en "simpel omdirgering. (Kan qnap følge med i de filer som bliver sendt og modtaget via myqnapcloud).?

Eller er det bedre at køre det direkte via ens egen ip adressse og route igennem. ?
Hvad er meste sikkert? 

På forhånd tak
Til top
TBK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2014
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 21:45
Jeg kender ikke myqnapcloud, men du kan lave en simpel test ved at sende noget trafik og anvende en packet sniffer som Wireshark til at se hvor trafikken kommer fra.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu