recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FIFA 15  PS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FIFA 15 PS4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: FIFA 15 PS4
    Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 08:49
Hej alle sammen
 
Tænkte der måske var nogen der spillede fifa 15, som kunne være interesseret i at være venner på PSN..
 
Så kunne vi jo spille friendly seasons osv....
 
Jeg spiller selv Ultimate Team, så hvis der er nogen der er friske så lad os tilføje hinanden som venner...
 
PSN ID:
BaSsEdReJeR   Smile
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
Svane- Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svane- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 13:51
Tilføj bare mig, jeg er klar:-)

PSN: Svane
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 07:12
Jamen det gør jeg da bare, har også en kammerat der spiller med så så smider lige dit id videre...
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu