recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech harmony smart control
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech harmony smart control

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 13:55
Jeg kan ikke helt beslutte mig om jeg skal have touch eller ej. Ville dog hade batteri levetiden på touch, men jeg er samtidigt i tvivl om den "almindeliges" begrænsninger.

Så lidt om mine tanker:
 - Min plan er at få tilsluttet mit eyeTV til min Mini mac og egentlig blot bruge min skærm som monitor. 
Min mini mac er tilsluttet en receiver. Min tanke var at al aktivitet foregår via Mac (TV og XBMC).
Her kører xbmc fast, hvor jeg i første omgang ville forsøge at få EyeTV til at spille sammen med XBMC. Jeg kan dog læse mig til at det er temmelig besværligt og derfor mange kører EyeTV uden om XBMC og bruger Remote buddy, til at skifte imellem de to (XBMC og EyeTV).
 - Det er en løsning jeg sagtens kan leve med, men her kommer min tvivl om hvilken Remote. Hvis jeg tager den uden touch, vil jeg så stadig kunne bruge de forskellige funktioner i EyeTV, eks som at sætte optagelse igang. Navigere i tv guide.

Jeg kan forstå man eks ikke kan skubbe skiver ud af ps4, med den almindelige Harmony. Altså ved mere specifikke opgave kræves Touch´en.
Jeg har ikke brug for at kunne skifte imellem lydformater osv på anlægget, da receiveren har scenevalg(Yamaha A830), som fint finder det lydformat jeg ønsker ift tilsluttede enhed.
 - XBMC (Mini Mac), så kører den 5.1 straight
 - PS4, finder skærmen ud af om det er spil eller film. Anlægget står igen her på Straight.
Så den ønskede funktion på anlægget er faktisk blot on/off og volumen, som jeg er ret sikker på Remoten klarer;).

Nogen der har Smart remote uden touch og kører et lignende setup?
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 22:54
Du skal være opmærksom på at Logitech ikke understøtter PS4 p.t.

Du kan ændre funktionerne der er tilknyttet de enkelte knapper for hver aktivitet. Hvis du fx har en vigtig funktion du gerne vil kunne håndtere via remoten så kan du selv ændre dette. Det har jeg selv brugt.

Ift din beskrivelse af funktioner på anlægget klarer Logitech Harmony Smart Control det fint.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 23:14
Hej Havelund
Hmm var ellers af den overbevisning, at den kunne bruges med ps4. Det kommer dog formodentlig.

Til top
ElCapitano Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2011
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElCapitano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 06:18
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 09:03
Any remote er ikke helt rigtigt:) Med min Panasonic Remote kan jeg da navigere og sætte film igang på PS4, via HDMI CEC, men det er måske noget andet:).
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu