recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony Remote 688?-dur ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmony Remote 688?-dur ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Colakanin Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony Remote 688?-dur ikke
    Sendt: 19-Juli-2006 kl. 14:24

ER der nogen der har denne? er den noget værd, fandt den på tilbud til 499,-

jeg skal bruge den til:

Toshiba 37WL66
Sony SCD-S400 kombi dvd/souround
Samsung DCB-H360R (HD-dekoder)

kan den bruget til dette?



Redigeret af Colakanin - 20-Juli-2006 kl. 07:52
Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2006 kl. 14:40

Alle Harmony fjernbetjeninger programmeres via internettet og kan derfor styre de samme enheder.
Forskellene ligger i design, materiale, antal enheder og activities. Iøvrigt kan 688 det samme som 685.

Du kan jo lave en  prøveopsætning her

Til top
Colakanin Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2006 kl. 00:42
så fik jeg købt den, men kan sku ikke hitte ud af at sætte den op, det hele går fint indtil jeg skal til at "opdatere oplysninger"................ så står den bare stille, har ventet en ½ time nu og der sker hat? er der andre der har prøvet det?
Til top
Colakanin Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2006 kl. 07:55
er der igen der kan hjælpe?
Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2006 kl. 08:19

rolig rolig, det er ferie tid og de fleste sover stadig om natten.... jeg forstår godt du er utålmodig nu du har fået et spændende stykke "legetøj" og skidtet så ikke virker  

Jeg har ikke selv haft det nævnte problem. Din beskrivelse er dog ikke særlig fyldestgørende....
Som jeg husker det skal pc'en genstartes efter første installation.
Du kan prøve at søge herher og her
Og hvis intet hjælper så kontakt Logitechs hotline på 8088 7905, de skulle efter sigende være ret gode.

Til top
Colakanin Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2006 kl. 08:23

ok tat for der, jeg vender lige tilbage

 

Til top
A.Morup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2006 kl. 09:21

Oprindeligt skrevet af Colakanin Colakanin skrev:

så fik jeg købt den, men kan sku ikke hitte ud af at sætte den op, det hele går fint indtil jeg skal til at "opdatere oplysninger"................ så står den bare stille, har ventet en ½ time nu og der sker hat? er der andre der har prøvet det?

Hej ColaKanin!

Logitech havde en uheldig softwareopdatering for 2 uger siden, der gjorde at opdateringen af fjernbetjeningen gik i stå, hvis man havde brugt "eksotiske" tegn i sine menu-navne (f.eks. æ, ø og å). Jeg fandt en note om dette langt nede i deres FAQ, hvor en løsning også blev lovet per 12/7. Allerede den 11/7 virkede det igen uden problemer, så prøv lige en gang til!

Ellers er jeg meget tilfreds med min Harmony og med lidt øvelse er deres software applikation faktisk også ret god!

Med venlig hilsen
Anders

Til top
PerAndroWich Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2006 kl. 11:43

Hej ColaKanin!

Jeg har selv købt en 688 for en lille måned siden og er tit nødt til at reboote PC'en, da softwaren "sander til" og kører langsommere og langsommere mellem hvert skærmbillede.  Når dette er tilældet står opdateringen altid bare og hænger. Jeg har gjort det til en vane at boote min PC efter jeg foretaget mine ændringer i setup og før jeg opdaterer.

Jeg gætter på at det skyldes at vores computer er en ældre sag.

Pentium II på 800 Mhz med 128 mb ram.

Jeg har også set en anmeldelse hvor softwaren betegnes som langsom:

http://www.audioholics.com/productreviews/avhardware/Harmony H688remotecontrol_1.php

Det har været lidt af en kamp at at få sat 688 op grundet den tunge software, men vi er ganske tilfredse med den nu hvor arbejdet er overstået.

Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2006 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af PerAndroWich PerAndroWich skrev:

Hej ColaKanin!

Jeg har selv købt en 688 for en lille måned siden og er tit nødt til at reboote PC'en, da softwaren "sander til" og kører langsommere og langsommere mellem hvert skærmbillede.  Når dette er tilældet står opdateringen altid bare og hænger. Jeg har gjort det til en vane at boote min PC efter jeg foretaget mine ændringer i setup og før jeg opdaterer.

Jeg gætter på at det skyldes at vores computer er en ældre sag.

Pentium II på 800 Mhz med 128 mb ram.

Jeg har også set en anmeldelse hvor softwaren betegnes som langsom:

http://www.audioholics.com/productreviews/avhardware/Harmony H688remotecontrol_1.php

Det har været lidt af en kamp at at få sat 688 op grundet den tunge software, men vi er ganske tilfredse med den nu hvor arbejdet er overstået.



Du skal ikke bruge den medfølgende software, men gøre det via LogiTechs hjemmeside. Det er meget bedre.

Til top
PerAndroWich Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2006 kl. 10:54

Hej Palle!

Jeg har forsøgt at afinstallere programmerne og så gå på Logitechs hjemmeside. Det er bare ikke lykkedes for mig at få det til at virke.

Jeg kan godt komme ind på min menu, men hvis jeg forsøger at editere eller opdatere remoten, så går den ind i en eller anden løkke, hvor den hele tiden beder om login og password....

Til top
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2006 kl. 11:03

Jeg har en enkelt gang oplevet at den hænger under opdatering af remoten, der lukkede jeg blot programmet der kører i Windows Tray.

 

Men jeg kan desværre ikke få den til at virke med mit nye Fujitsu-Siemens PQ42-1 Plasma TV....Hverkan fra Logitech's database eller ved at lære den kommandoer.....

Med Venlig Hilsen



Normann P. Nielsen
Til top
Challenger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2006 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af mos-eisley mos-eisley skrev:

Jeg har en enkelt gang oplevet at den hænger under opdatering af remoten, der lukkede jeg blot programmet der kører i Windows Tray.

 

Men jeg kan desværre ikke få den til at virke med mit nye Fujitsu-Siemens PQ42-1 Plasma TV....Hverkan fra Logitech's database eller ved at lære den kommandoer.....



Hejsa

Samme problem her med PQ42-1 (og Harmony 525).
Har du fundet et løsning?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu