recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes der en HD boks med Harddisk til alle?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Findes der en HD boks med Harddisk til alle?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper9900 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2013
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper9900 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Findes der en HD boks med Harddisk til alle?
    Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 20:33
Hej

Vi er igang med at overveje, at skift væk fra Canal Digital.
Men alle steder skal man have en HD boks med harddisk. Således at vi kan stop en udsendelse, optage osv.
Og det vil vi rigtig gerne.

Men alle steder skal jeg købe en boks til ca. 2.200 til 3.000 kr.
Vi tænke, at vi vil være et sted i 6-12 måneder også skifte udbyder alt efter prisen på de pakker de har.
Kan jeg købe min egen boks og bruge den til forskellige udbydere?
Således at jeg ikke binder mig til en udbyder i 24 måneder og derefter står med en boks.

Hilsen
Jesper
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 20:47

Hvilke udbydere vil der gøres brug af. Hvis nu du f.eks tænker at Viasat vil være en af dem, så kan det ikke lade sig gøre, til dem SKAL man bruge deres modtager. Bor man i et område med Kabel TV, så er der kun en udbyder at få. IP TV kræver også udbyder modtager.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jesper9900 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2013
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper9900 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 20:50
Jeg tænker at jeg vil ser på ViaSat, Boxer, Canal Digital.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 20:57

Som skrevet, så kan man kun se Viasat med deres egne modtagere. De andre udbydere kan måske klares med en kombimodtager.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu