recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pludselig hakker flere kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pludselig hakker flere kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Windermere Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Windermere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pludselig hakker flere kanaler
    Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 11:28
Hej alle

Jeg har oplevet den sidste måneds tid, at DR og TV2 hakker voldsomt. Det er ikke decideret pixeleringsfejl, mere momentvise fastfrysninger et sekund, og så kører det videre. Men det sker med maks. 10 sekunders mellemrum, så det er meget generende. Intet er forandret i husstandens opsætning, så jeg forestiller mig egentlig, at det er et problem, der er opstået "eksternt". Jeg har talt med Stofa, og de kunne ikke umiddelbart finde noget. 

Inden jeg bestiller og betaler for et besøg af en tekniker, vil jeg lige høre, om andre oplever samme problem? Til orientering bor jeg i Kolding og er med i AFIK-antenneforeningen.

vh.
Thomas
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 11:46
Har spurgt om naboen har samme problem?
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 11:58
Det skal du ikke være ked af. I Horsenssyd ser vi det også engang i mellem.
Det går igen po samme tid på alt udstyr og nogen gange på flere kanaler, som kan være i hver sin ende af frekvens området - og kanaler i mellem er uberørt.

Jeg forstiller mig at det har noget at gøre med Stofa multiplexing udstyr eller deres modtagelse af kanalerne.
.....
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 12:24
Afik, Kolding, nordbyen, oplever ikke problemer....
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu