recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skifte pakke / prisstigninger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skifte pakke / prisstigninger

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:


Vi skiftede fra stor pakke til grund pakken for et godt stykke tid siden.

Vi spurgte om vi kunne slippe for gebyret. Det var ikke muligt.

Så forklarede vi, at vi egentlig blot kunne opsige vores abonnement og tegne et nyt med grund pakken. Derved undgå gebyret.

Så fik vi det gjort gratis.



Det må have været i en kampagneperiode, for oprettelse koster 595,
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Så vores behov kan pt. stilles af Grundpakken :)

Kommer dog til at savne Zulu..
Den kan evt. tilkøbes som ekstrakanal for 40,-/måned:

Tidligere skulle man have minimum 4 ekstrakanaler, men det er vist ikke et krav længere?

Mvh. JørgenT

Så det egentlig godt tidligere da jeg regnede lidt på besparelsen. 
Men så kommer der vel kortgebyr + de 40kr for kanalen, og jeg skal ud og have et.. Cam, caddy.. hvad hedder det.. "Kort holder" til mit tv, og så løber det op. Så meget er det alligevel ikke værd. Der er trods alt kun Le Mans én gang om året Wink
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 14:33
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

 Så det egentlig godt tidligere da jeg regnede lidt på besparelsen. 
Men så kommer der vel kortgebyr + de 40kr for kanalen, og jeg skal ud og have et.. Cam, caddy.. hvad hedder det.. "Kort holder" til mit tv, og så løber det op. Så meget er det alligevel ikke værd. Der er trods alt kun Le Mans én gang om året Wink
Der er oprettelses gebyr på 100,-  men intet fast gebyr på kort. Og ja, der skal et CA modul til også. Smile
Men ingen bindings periode, så kan opsiges efter 1 måned. 

Desværre kan man nok ikke have kort uden at have en enkelt kanal. 
Men man kan ændre sine kanalvalg en gang om måneden, og så kunne du tage en af 10,- kr kanalerne de øvrige 10-11 måneder som standby valg.  Wink

Mvh. JørgenT
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

I forbindelse med de relativt store prisstigninger som YouSee har stillet i udsigt, er det så muligt at skifte pakke uden at skulle betale de 400 kr det normalt koster at gå "ned"

Det ved jeg ikke, men jeg er bundet til boxer i 6md, men fik et brev hvor det fremgik at de ville øge priserne og jeg derfor havde mulighed for at opsige min løsning med 2 ugers varsel.

Dette burde også gælde for tdc.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:


Vi skiftede fra stor pakke til grund pakken for et godt stykke tid siden.

Vi spurgte om vi kunne slippe for gebyret. Det var ikke muligt.

Så forklarede vi, at vi egentlig blot kunne opsige vores abonnement og tegne et nyt med grund pakken. Derved undgå gebyret.

Så fik vi det gjort gratis.



Hvordan hænger det sammen?

Nyt abonnement og oprettelse af grundpakke koster da 595,-

Kunne forestille mig det blev gjort mens der blev kørt en "Gratis Oprettelse Kampagne".. 
Skal selv have nosset mig sammen til at skifte til Grundpakken hos Yousee. 3-4000 sparet om året er da også en slags penge  Wink

Præcis. Vi gjorde det under en "Gratis oprettelse kampagne", ellers forsvinder truslen lidt. I og med oprettelse er dyre en nedgraderingSmile

Skulle jeg nok have nævnt i min oprindelig indlæg.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:



Så det egentlig godt tidligere da jeg regnede lidt på besparelsen. 
Men så kommer der vel kortgebyr + de 40kr for kanalen, og jeg skal ud og have et.. Cam, caddy.. hvad hedder det.. "Kort holder" til mit tv, og så løber det op. Så meget er det alligevel ikke værd. Der er trods alt kun Le Mans én gang om året Wink


Ja du skal have en kortlæser til 320,- (kan dog tit findes billigere brugt)

Men jeg syntes alligevel det er dejligt at have, når man som mig har grundpakken.

Hvis der f.eks kommer le mans kan man bare bestille Zulu i en måned også betale 40,- for det. Eller hvis der kommer en sæson af noget man gerne vil se, så blot have det i en måned.

Det koster ikke noget i kort gebyr eller andet end, hvad kanalen koster når du først har kortet og cam modul.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 21:20

Det er vel nødvendigt hele tiden at have noget på kortet for at holde det aktivt.? Det vil det ikke være når man ikke har noget på det, eller.??
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu