recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony w605 et fornuftigt valg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony w605 et fornuftigt valg?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony w605 et fornuftigt valg?
    Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 11:02
har lige fået refunderet pengene for mit 60" lg plasma, da billedet var rigtig ujævnt.


Mener der var noget om 650'eren der gjorde man skulle passe på med dette tv, men kan ikke huske hvad det er!

Det er egentligt lidt mindre end jeg ønsker, men må måske vælge et mindre men bedre tv, da miin økonomi bare ikke er til topmodeller.


Edit: Ændrer lige topic efter lang søgning på nettet i dag.

Nogen der har erfaringer med Sony w605?
Virker som et godt køb. Lurer lidt på 48"

Redigeret af aerik - 21-Oktober-2014 kl. 20:13
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 11:16
Måske har det været at AS650 har et IPS panel, hvor f.eks. AS640 har et VA panelSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 11:22
åh ja, det er nok det. 
ips. giver skarpere billede og bedre betragtningsvinkler og va bedre sort?

er der ellers nogen forskel? og hvad er at foretrække?

er der noget med refleksioner?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 11:22
ved godt jeg kan google det, men ved også at der er folk her, som er ret gode til at forklare det, så selv en idiot som mig forstår :p
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

åh ja, det er nok det. 
ips. giver skarpere billede og bedre betragtningsvinkler og va bedre sort?

er der ellers nogen forskel? og hvad er at foretrække?

er der noget med refleksioner?

Omkring refleksioner, så er det måske bedst at smutte ud og kiggeSmile 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 12:46
Nå, nu googlede jeg lige lidt, og anbefalingerne i stedet for 650, er 600 modellen, eller sonys 605 model... 
virker til, at det er en større opgave at sætte sig ind i, når man vil lave et bestbuy
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 18:01
Jeg valgte 650 modellen, meget besvist efter at have set de andre. 

Anmeldere roser VA-paneler til skyerne, men det er ikke noget jeg vil have i mit hjem.

Hvis man er mere end en person der sidder og kigger på skærmen, føler jeg at man går glip af mange farver, da de er udvasket på et VA-panel fra siden.

Desuden har 650 USB-Rec som var ret vigtig for mig. 
Get HIFI or die trying c",
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 18:28
Det har 640 altså også
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 20:13
Nyt topic, da det virker som det rette for mig, men vil gerne lige høre andres vurderinger.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu