recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K/B: Samsung 60" E6505 Plasma el. lign.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K/B: Samsung 60" E6505 Plasma el. lign.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Konsolkongen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Konsolkongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K/B: Samsung 60" E6505 Plasma el. lign.
    Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 01:15
Hej. Jeg leder efter et Samsung PS60E6505 eller lign. varianter. Skal være fri for pixelfejl og burn-in.

Jeg havde selv 51" modellen for et års tid siden og det var et kanon TV, men det mindre panel var desværre af dårligere kvalitet. Havde dårligere sortniveau og var desværre også ret modtageligt for burn-in, hvilket var grunden til at jeg solgte :(

Har pt et 46" Sony W905A fra 2013, som måske kunne komme med i en eventuel byttehandel. Det fremstår i perfekt stand, uden pixelfejl eller skrammer og har 4 stk 3D-briller hvoraf kun to er brugt meget lidt.
Jeg har kalibreret hvidbalancen med et i1 Display Pro og alle delta errors er et godt stykke under 3 som følge. Sony har desværre ikke et Color management system på deres TV, men det er ligemeget da de fra fabrikken allerede er indstillet helt perfekt (altså dE under 3 over hele linien) :). Backlight uniformity'en er også i den rigtig gode ende for et LCD-TV og så lagger det kun 8ms i forhold til CRT, som gør det til et af de hurtigste HDTV nogensinde til spil-brug!

Et virkelig suverent LCD-TV med et sortniveau jeg aldrig har set magen på den type fjernsyn. Jeg synes dog det er lige lille nok til mit brug :)
http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl46w905a-201311263450.htm

Lad mig høre hvis nogen er interesserede. Alternative Plasma-TV foruden nævnte model vil jeg også overveje.


Redigeret af Konsolkongen - 22-Oktober-2014 kl. 01:37
Til top
Konsolkongen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Konsolkongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 22:27
Bump :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu