recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Boxee *KØBT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Boxee *KØBT*

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Boxee *KØBT*
    Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 08:12
Nogen der ligger inde med sådan en? Skal bruge den til bd iso, og det skulle den kunne spise

Redigeret af hifreak - 23-Oktober-2014 kl. 12:37
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 08:52
Så vidt jeg ved, så er den eneste afspiller, der kan spille BD-iso med menu og hele lortet de afspillere fra Dune. :-)
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 08:59
Ja det har jeg også hørt og det kunne jo være der lå en i skabet og samlede støv
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af RaGa_MuFFiN RaGa_MuFFiN skrev:

Så vidt jeg ved, så er den eneste afspiller, der kan spille BD-iso med menu og hele lortet de afspillere fra Dune. :-)


Hvor har du det fra??
//Guldhammer
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 12:41
Har faktisk læst det flere steder på nettet at den skulle kunne det, men kan ikke bekræfte det da jeg ikke selv har en Boxee endnu. Dune kan for den har jeg haft
Til top
DavidHimself Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DavidHimself Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 13:10
Mine Boxee's æder iso (med menu und alles) ganske fint :) Jeg er endnu ikke stødt på en format som jeg benytter den ikke har kunnet tage.
Til top
park Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér park Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 14:17
Jeg har en som ligger i skabet og samler støv som du godt må købe.
Den befinder sig i Måløv
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af park park skrev:

Jeg har en som ligger i skabet og samler støv som du godt må købe.
Den befinder sig i Måløv


Hvad skal jeg give for den?
Til top
park Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér park Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 15:03

Skal vi sige 200 kr?

Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af park park skrev:

Skal vi sige 200 kr?



Ja det kan vi godt er det muligt at sende den til mig? så kan vi da klare resten over prrivat besked Smile
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af hifreak hifreak skrev:

[QUOTE=park]

Skal vi sige 200 kr?



Ja det kan vi godt er det muligt at sende den til mig? Har du også en remote til den?
Vi kan klare resten på privat besked Smile


Redigeret af hifreak - 22-Oktober-2014 kl. 15:38
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 15:46
Har sendt en besked til dig Park.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu