recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D RF Emitter til Sony HW40ES
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D RF Emitter til Sony HW40ES

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3D RF Emitter til Sony HW40ES
    Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 16:33
Jeg vil gerne have en 3D RF emitter til min HW40ES, jeg kan ikke finde nogen steder i manualen eller på sonys hjemmeside, hvor de nævner hvad den hedder, og både TMR-PJ1 og TMR-PJ2 ser ud til at være IR hvilket ikke har interesse.

Er der nogen som kan hjælpe mig med hvad den hedder, og hvor den kan købes?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 17:26

Når der googles, kan det ses at der også søges efter en sådan i det store udland, men uden held.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
WebNinja59 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WebNinja59 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 17:37
Hej KeeZor!
 
Mit gæt er at det er det samme som til HW55ES, som jeg lige har bestilt. Det hedder AD025-RF-X1 transmitter og listeprisen er omkring 1500 kr. Kontakt KT Radio og forhandel lidt.
Til top
WebNinja59 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WebNinja59 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 17:41
Du kan benytte TDG-BT500A RF 3D briller vil jeg tro. De koster 439 kr. på sony's hjemmeside, men her kan du sikkert også få et godt tilbud hos KT Radio.
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 17:54
ja jeg så godt andre også havde problemer, men tænkte nogle på recordere nok havde svaret Wink

Den har jeg også haft kigget på, men den har Mini-DIN 3 stik,og HW40ES skal tilkobles med RJ45.
Det er dog muligt der kan købes en adapter, men det virker ikke gennemtænkt fra sony's side, hvis det er løsningen.
Om det overhovedet virker med en adapter er så et helt andet spørgsmål Smile

Ja det er lige præcis dem de skriver der kan bruges med projektoren Smile
Til top
WebNinja59 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WebNinja59 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 18:11
I følge manualen skal du benytte 3D sync stikket på projektoren. De er ens på HW40ES og HW55ES. Man skal bruge et LAN kabel af type CM
Til top
WebNinja59 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WebNinja59 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 18:13
I forhold til Quick manualen, som følge med Projectoren, så kan du på Sony's hjemmeside hente en udvidet Operating Manual Wink
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 10:48
WebNinja59 >> Tak for super input indtil videre, jeg hentede den fulde manual da jeg købte projektoren, og har fundet referencen til 3D sync, hvor de også viser et billede af tilslutningen, og forklarer at man skal forbinde projektoren og emitteren med et almindeligt RJ45 kabel op til 15m.
Det er så der jeg ikke længere kan følge med, når emitteren har et Mini-Din 3 stik i stedet for.

Kan du give en henvisning til en Lan CM kabel, det har jeg ikke hørt om før?
Til top
WebNinja59 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WebNinja59 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 14:18
Hej KeeZor!
 I følge http://en.wikipedia.org/wiki/Category_5_cable er CM en Brand certificering i USA. Så det skal man vist ikke ligge så meget i. Et almindeligt Cat5 eller Cat6 kabel burde virke. På http://www.avsforum.com/forum/24-digital-hi-end-projectors-3-000-usd-msrp/1499280-owners-thread-sony-hw55es-36.html post #1074 nævnes et Sony RF adapter kabel. Det burde være med i pakken eller er det helt urimeligt.
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 15:55
Jeg så godt flere nævnte et adapterkabel, men det ser det ud til de har sparet væk på HW40, og de tråde jeg har kigget gennem giver ikke umiddelbart svar på hvor man kan få fat i det.
Der er dog nogle henvisninger til hvordan man laver et selv, men det vil jeg helst undgå hvis muligt Smile
Til top
Ugh Togoth Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ugh Togoth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 19:39
Jeg fik den hos Beamerdiscount for 888
Sony,AD025-RF-X1 EXT. TRANSMITTER
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu