recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Pana DMR BCT84ENS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Pana DMR BCT84ENS

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 13:45
DMR-BCT940 er dette års topmodel, som *ikke* kommer til Danmark. Her spises vi igen af med de mindre og mere skrabede modeller ...til højere pris. Den danske DMR-BCT84 er baseret på den tyske DMR-BCT845, som kan fås til lige over 4000 kroner, dvs. små 2000 kroner billigere end den "danske" model.

DMR-BCT940 kan for øvrigt købes hos Alternate.dk til kr. 4979. Købte selv min DMR-BCT835 hos dem for et halvt år siden og det gik meget nemt og smertefrit.


"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

DMR-BCT940 er dette års topmodel, som *ikke* kommer til Danmark. Her spises vi igen af med de mindre og mere skrabede modeller ...til højere pris. Den danske DMR-BCT84 er baseret på den tyske DMR-BCT845, som kan fås til lige over 4000 kroner, dvs. små 2000 kroner billigere end den "danske" model.

DMR-BCT940 kan for øvrigt købes hos Alternate.dk til kr. 4979. Købte selv min DMR-BCT835 hos dem for et halvt år siden og det gik meget nemt og smertefrit.



Vi er et lille marked og du kan jo købe maskinerne i grænselandet
DMR-BCT940 (koster kr 4900. på nettet... uden dansk manual)
Er du sikker på at denne kan opstartes /programeres  fra smartphone ?
Ja den har 3 tunere...hvad er ellers forskellen fra den nye danske udgave ?

Jeg skal give kr 4800,- hos min danske leverandør for DMR-BCT84 
Dette er med en dansk manual
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 20:03
Mener du Remote Recording? Det blev introduceret med de tyske modeller sidste år (men ikke på deres danske pendenter) og det virker fint med den DMR-BCT835 jeg har. Udover de 3 tunere har den også en dobbelt så stor HDD på 2TB.

DMR-BCT84 står iflg. Panasonic Centrene til kr. 5999. Det er godt, at du kan få den til 4800 kroner, men alt andet lige synes jeg ikke, at en dansk manual er små 2000 kroner værd... Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 08:41
[QUOTE=azrael]Mener du Remote Recording? Det blev introduceret med de tyske modeller sidste år (men ikke på deres danske pendenter) og det virker fint med den DMR-BCT835 jeg har. Udover de 3 tunere har den også en dobbelt så stor HDD på 2TB.

DMR-BCT84 står iflg. Panasonic Centrene til kr. 5999. Det er godt, at du kan få den til 4800 kroner, men alt andet lige synes jeg ikke, at en dansk manual er små 2000 kroner værd... Smile
[/QUOTE

Jeg mener;
Anywhere ----- programering fra smartphone

Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 08:52
Den danske BCT84 vil ikke have noget den tyske BCT940 ikke også har. Måske med undtagelse af den danske manual... Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Den danske BCT84 vil ikke have noget den tyske BCT940 ikke også har. Måske med undtagelse af den danske manual... Wink

SF Anytime app'en er nok ikke på den tyske, men tvivler på at der er ret mange der savner den Smile
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Den danske BCT84 vil ikke have noget den tyske BCT940 ikke også har. Måske med undtagelse af den danske manual... Wink
Svar: En manual på dansk er en mangel
 
SF Anytime app'en er nok ikke på den tyske, men tvivler på at der er ret mange der savner den Smile

 Svar: 
Anytime er på den tyske model
Det er da en funktion jeg vil bruge, f-eks hvis man har glent at programere et progran
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 11:48
SF Anytime er såvidt jeg ved en on-demand film service fra SF (Svensk Filmindustri), så jeg tvivler på, at du kan bruge den ifm. en glemt timer optagelse.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

SF Anytime er såvidt jeg ved en on-demand film service fra SF (Svensk Filmindustri), så jeg tvivler på, at du kan bruge den ifm. en glemt timer optagelse.

Undskyld jeg taler om enywhere ( programmering via smartphone )
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2014 kl. 07:59
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

SF Anytime er såvidt jeg ved en on-demand film service fra SF (Svensk Filmindustri), så jeg tvivler på, at du kan bruge den ifm. en glemt timer optagelse.

Undskyld jeg taler om enywhere ( programmering via smartphone )

Som tidligere skret er det noget som de tyske modeller har haft siden 2013 modellerne, modsat de egentlig identiske danske modeller.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2014 kl. 01:36
Ifl. Panasonic's hjemmeside, så har både BCT74 og BCT84 "Tv Anywhere" og Remote recording !
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu