recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pris på Canal Digital og Viasat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pris på Canal Digital og Viasat

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pris på Canal Digital og Viasat
    Sendt: 09-November-2014 kl. 12:43
Hey

Jeg har længe haft både Viasat og Canal Digital, "fuld pakke" hos begge.
"Premium" til samlet 645,00 pr. måned hos Canal Digital og
"Stor Danmarks pakke" til 1266,00 pr. kvartal hos Viasat.
Det er samlet ca. 1100,00 pr. måned, det er lige i overkanten, synes jeg.(Plus licens :-))

Jeg har lige snakket med Canal Digital, de var slet ikke til at stikke i med noget rabat, men jeg har ændret til "Family" uden filmkanaler til 485,00 pr. måned.

Viasat har ikke åbent på telefonerne om søndagen, så dem ringer jeg til i morgen, men hvis det går som det plejer, så tilbyder de et år til omkring 300,00 pr. måned, på den eksisterende pakke. Hvis ikke de er til at snakke med, så ændrer jeg til "Mellem" pakke, til 359,00 pr måned.

Jeg er egentlig lidt ligeglad med filmkanaler, også ligeglad med sport, men vil gerne have alt dokumentar, krimi plus alle de "almindelige" tv 3, kanal 5 osv.

Er det "markedsprisen" for tiden, hvad betaler I andre?
Hvad bør det koste?
Er det muligt at få noget rabat hos Canal Digital på en god dag, eller det bare sådan det er?
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Status: Offline
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Damhus Damhus skrev:


Er det muligt at få noget rabat hos Canal Digital på en god dag, eller det bare sådan det er?


Det er muligt med fastkunde rabat hos dem - dog fik jeg først dette af vide da jeg ville opsige mit abonnement - jeg får nu 20% på regningen og er en tilfreds kunde (dog ikke fuld pakke - har ikke film kanaler med) - dette er snart 2 år siden, så måske de har ændret procedure siden da, det skal jeg selvfølgelig ikke kunne svare på.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 14:53
Jeg fik også ret nemt 20% rabat ved CD da jeg ville opsige mit abonnement. < ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/bcdf02f9//helpers/preHelper.js">
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 15:20
Jeg "truede" også med opsigelse hos Canal Digital, og fik 20% rabat.
Det er vel et par år siden.
Hos Viasat køre jeg på en gammel ordning, som jeg umiddelbart tror er lidt billiger end en ny tilsvarende.

Jeg har Family hos CD, og Total hos Viasat.
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 15:25
Okay, cool, det lyder jo som om det er til at have med at gøre.

Jeg giver den et forsøg i morgen.

Tak..
Til top
multibear Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-November-2006
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 162
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multibear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 18:56
Gav det noget?
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af multibear multibear skrev:

Gav det noget?


Ja, Jeg fik 20% hos Canal Digital, uden udløb, på den pakke jeg nu ville have.. Her valgte jeg "Family".

Hos Viasat fik jeg 12 mdr. til 309 for deres "mellempakke"

Tak for hjælpen..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu