recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMC-FZ5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DMC-FZ5

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic DMC-FZ5
    Sendt: 11-November-2014 kl. 00:52
Hejsa alle sammen,

Jeg har fået et ældre Panasonic DMC-FZ5 kamera af de gamle, da de besluttede sig for at skifte det ud. Jeg har dog aldrig taget billeder med andet end en telefon, så jeg har lidt svært ved at lure det hele. Jeg tænkte på om I kunne hjælpe mig? Når jeg forsøger at tage indendørs billeder om aftenen, i normalt stuelys, men uden flash, så bliver billederne ofte grynet eller enormt mørke. Jeg har skruet helt op for ISO på kameraet og dens max er 400. Så vidt jeg har forstået, så er jo hurtigere en shutter des bedre, så jeg kører kameraet på den indstilling som hedder Shutter Priority mode. Jeg synes dog stadig at jeg tager nogle ret grynet billeder.

Er der noget jeg kan læse eller gøre, som kan gøre mine billeder bedre?
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 05:49
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Begynder guide 😊

Tak for det :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu