recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reperation af IPL laser hårfjerner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reperation af IPL laser hårfjerner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dana9 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-November-2014
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dana9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reperation af IPL laser hårfjerner
    Sendt: 18-November-2014 kl. 20:54
Hej Alle

Jeg har en IPL laser maskine der fjerner hår på kroppen. Det er fruen som bruger den til at fjerne hår via lys-skud som man gør på skønhedssaloner. Maskinen er gået i stykker nu og jeg sørger en der kan reparerer den. 
Problemet er at man kan tænde den og den starter og giver en valgmuligheder men når man skal til at bruge den kommer der en lille lyd og den vil ikke sende lys stråler. Jeg har haft en elektriker til at kigge på den og han har set indvendig og der sidder ikke en sikring der kan skiftes og han kunne ikke lave den da det var for teknisk. 

Er der nogen der har erfaring med reparation af maskiner eller som kender et sted hvor de kan hjælpe med problemet?

Jeg bor i Århus.

Hilsner Dana
På forhånd tak

Dana
Til top
MikkelHansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Maj-2014
Sted: Fyn
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikkelHansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 07:04
Ja, det er ikke videre nemt. Hvis ikle problemet står beskrevet i instruktionsbogen, så prøv og ring til producenten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu