recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: LG 50PK760N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: LG 50PK760N

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: LG 50PK760N
    Sendt: 21-November-2014 kl. 17:34
Jeg har sådan et 50'' plasma tv til at hænge i garagen, som bliver udskiftet næste uge.
Det gamle kan blive dit for den nette sum af 300 kr. (eller HBO hvis der er flere der vil have sådan et!)
Der er fjernbetjening med, og tv'et fungerer som sådan fint. Der er dog lidt burn-in, som ses på sort baggrund ved opstart, og jeg er lidt i tvivl om hvorvidt der er lidt knas med CI/CAM modulet. Nogle gange er de krypterede kanaler væk når tv'et har været slukket, men de kan findes og lægges ind igen med en ny netværkssøgning.
Jeg ser om jeg kan finde foden til det, mener jeg har den liggende et sted, men jeg kan ikke love den er med!

Befinder sig i Silkeborg, KUN AFHENTNING!
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
sp00bking Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sp00bking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2014 kl. 19:10
300,- afhentet
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2014 kl. 20:42
Noteret

Jeg lader den løbe weekenden over, så mandag morgen kl. 08.00 er højeste bud vinderen.
(der forøges med 15 minutter for hvert bud efter 07:45)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 21:21
Hej, vil godt byde 350,- afhentet. Mvh Torben
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 21:50
Noteret
Og jeg har fundet foden Smile
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
sp00bking Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sp00bking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 22:46
400,-
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 22:47
Det er vel ikke nødvendigt at skrive noteret hver gang længere :-)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 06:13
450,-
Til top
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 06:30
Ps Har du evt. mulighed for at smide et lille billede op af hvor galt det er med burn-in?
Til top
sp00bking Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sp00bking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 06:52
500,-
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 08:05
Den går til sp00bking for 500 :-)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
sp00bking Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sp00bking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 08:06
Jubiiii ... Handshake
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu