recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket Sony TV skal jeg vælge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket Sony TV skal jeg vælge

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket Sony TV skal jeg vælge
    Sendt: 23-November-2014 kl. 10:50
Hej jeg leder efter et fjersyn på omkring 48-50" som primært skal bruges til Bluray, Netflix og Play Station - men måske med tiden også sports udsendelser i tv.
min max prisgrænse ligger mellem 5000 - 6000.
Jeg har kigget på følgende :

KDL-48W605B
KDL-50W705B
KDL-50W805B

Hvilken af disse vil gøre sig bedst ?

Og er der andre tv i prisklassen som ect. vil være endnu bedre ?
det er vigtigt at det har nogle fornuftige billed indstillinger " out of the box " jeg ønsker ikke at skulle bruge dagevis på at fin indstille det.
Desuden er det vigtigt for mig at det har naturlige farver ikke kunstigt kraftige farver

Jeg er ligeglad med 3D og betragtningsvinkler men det skal have et godt billede og kunne håndtere hurtige nevægelser.    
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer.
Dune hd smart d1
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 11:09

Et TV lige ud af kassen, uanset hvilket, vil næppe have gode indstillinger, det vil heller ikke tage lang tid at få et godt billede på et TV, især hvis man har lidt hjælpeværktøj.
Se på et TV hos forhandlerne, viser de et godt billede.? Det gør de oftest ikke, hvorfor, jo de er lige ud af kassen i mange tilfælde, der bruges ikke tid på at få dem sat ordentligt op.
Så brug lidt tid på det, resultatet er til at få øje på.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jacob9400 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-September-2014
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob9400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 11:48
Vær opmærksom på at 48W605 lige har været på bud til 3666. Og W805 har været på tilbud til 4995. I forbindelse med Black Friday kan det ske én af dem kommer derned af igen. 705 kan næsten ikke betale sig i forhold til tilbudsprisen på 805. Du kan lynhurtigt indstille bedre ved at kigge på flatpanels.dk testen.
Til top
tenergy 05fx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2011
Sted: Kolding, Danmar
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tenergy 05fx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 20:30
Hvor finder jeg denne test ?

Søren

Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer.
Dune hd smart d1
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 21:46
Som nævnt på flatpanels.dk under anmeldelser på forsiden...

http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1399291728

God fornøjelse med læsningen...

Mvh. Jørgensen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu