recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer KRP-500A sælges.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer KRP-500A sælges.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 17:03

Hvad Tuner angår, så kan det kun bruges på den Analoge del af Kabel TV, og det er jo ikke meget der er tilbage der.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 18:41
Selvom pioneeren ellers leverer et overbevisende billede selv på at analog signal så er begejstringen til at overse nu til dags.

Tiden er desværre løbet fra disse ellers fantastiske skærme - jeg har et 5090H (min 4. Pioneer plasma) hængende på mit kontor, jeg er stadig imponeret over billedet når den er tændt.

Held og lykke med salget.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Hvis den ikke har de tunere vi bruge idag, så er det kun størrelsen som har værdi, altså måske 1000.- hvis du er heldig.


Det er jo ikke så vigtigt. Jeg har fået en Stofa Smartbox foran min KRP500M. Ergo har jeg nu et smart TV, der kan gå på nettet, der kan lejes film, ses udsendelser forfra 48 timer tilbage, og hentes indhold fra DR arkiv.

Jeg vil ikke bytte min skærm for et nyt LED til 5000kr
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af mcosta mcosta skrev:

Da jeg ingen ide har om brugtpris slog jeg op på på dba og fandt denne: http://www.dba.dk/pioneer-kuro-krp-600a-60/id-1011561851/.


Der er nok en grund til at det ikke er blevet solgt.

Bevares, jeg kunne godt tænke mig at skifte mit 428 ud med et 5090 eller KRP500/600, meeeeen det skal kun være, hvis jeg kan få det billigt. De har trods alt en del år på bagen og jeg kan risikere at købe et der "dør i morgen".

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Jeg vil ikke bytte min skærm for et nyt LED til 5000kr


Følgende er skrevet af en af recorderes anmeldereWink

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg sidder lidt og undre mig over nostalgi indlæggene omkring Pioneer. I mine øjne er disse TV forlængst blevet overgået. Og i dag sidder langt de fleste Pioneer ejere tilbage, med et "halvt udbrændt billede", som i bedste fald burde kalibreres for at få et nogenlunde billede.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:


Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Jeg vil ikke bytte min skærm for et nyt LED til 5000kr



Følgende er skrevet af en af recorderes anmeldereWink

<span style="line-height: 16.7999992370605px;">
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg sidder lidt og undre mig over nostalgi indlæggene omkring Pioneer. I mine øjne er disse TV forlængst blevet overgået. Og i dag sidder langt de fleste Pioneer ejere tilbage, med et "halvt udbrændt billede", som i bedste fald burde kalibreres for at få et nogenlunde billede.</span><div style="line-height: 16.7999992370605px;">
<span style="line-height: 16.7999992370605px;">
</span>

Sjovt nok er det Hothers "gamle skærm" jeg har. Det fik nyt panel i nov 11, så helt så udbrændt tror jeg nu ikke det er Tongue
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 20:17
Min 5090H har kørt 700 timer - billedet er fantastisk! 
Har et nyt LG 55 Led .. Ja.. Smart tv og WebOs er smart, hurtigt og intuitivt ... ungerne, og konen elsker det... 4k demo materiale ser pisse godt ud ... 

- Men billedet, eller rettere helhedsoplevelsen er ikke så godt som I kælderen :)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 20:58
700 timer så bruger du jo aldrig dit tv,

Mit stue tv er tændt i over 700 timer pr halve år ;-)
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 21:12
Vi ser ikke meget fjernsyn - og sandheden er at vi flyttede rundt i stuen på et tidspunkt så blev rammen på 5090eren for bred til at hænge på den væg fruen havde udset, og da kom tv'et ned i kælderen, hvorefter vi først fik et 47 led lg og sidenhen føromtalte 55'er

Men det er jeg heldigvis fuldt ud tilfreds med :-)
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2014 kl. 08:36
Af frygt for at blive stemplet som selvbestaltet forum-politi, så er det lidt tankevækkende, at så mange skriver i tråden og så få reelt er interesserede købere...

Jeg ville nok lægge ud med en pris omkring de 4.500 kr. Var mit eget i stykker, så ville jeg seriøst overveje at købe et brugt til de penge, så det virker ikke urealistisk i mine øjne.

Redigeret af Torben Rasmussen - 24-November-2014 kl. 08:38
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu