recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Popcorn Hour C200 - Defekt strømforsyning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Popcorn Hour C200 - Defekt strømforsyning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Popcorn Hour C200 - Defekt strømforsyning
    Sendt: 25-November-2014 kl. 12:03
Jeg har en Popcorn Hour C200 stående, hvor strømforsyningen er defekt - Tror i hvertfald det er fejlen, den sprænger finsikringen når den tilsluttes forsyningen.. Forsaget af lynnedslag

Pris: Byd forventer ikke alverden, og ved ikke hvad rep koster.. 

Afhentning i Hjørring foretrækkes så absolut :)

Fyr løs, den kører indtil næste tur på losseren..




Redigeret af nAlen - 27-November-2014 kl. 21:30
Til top
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2014 kl. 23:16
Starter ballet med en 100 kr seddel afhentet når det passer dig :)
danielwj3@gmail.com (hvis jeg glemmer at tjekke tråden)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2014 kl. 08:31
Det er fandme noteret :) 

Regner med den kører til søndag, da jeg er lidt hængt op indtil da ;)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 21:31
Har lige opdaget at det faktisk er en C200 - Fejlen har dog ikke ændret sig, men synes da lige det var værd at nævne ;)


Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2014 kl. 20:43
Efter lidt mailkorrespondance har jeg ikke hørt fra Danielwj i en uge nu, så jeg regner med han har mistet interessen...


Lad os starte forfra.. 0.- er pt højeste bud - kører indtil det virker fornuftigt eller turen atter engang går til storskrald.

Afhentning i Hjørring prioriteres på det absolut kraftigste :)
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 00:43
Da jeg bor i den anden ende af landet er afhentning ikke mulig, men hvis du gider vil jeg godt betale for forsendelse af den.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 11:43
Det ville kræve at dit bud på den blev så højt at det kunne svare sig at finde emballage, pakke den og køre den på posthuset.

Til top
amnesia Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amnesia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2014 kl. 08:45
Jeg kunne egentlig også godt være interesseret i at lege lidt med den, men det er i mit tilfælde også nødvendigt med en form for forsendelse, da jeg sjældent kommer andre steder end Odense/Svendborg.
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2014 kl. 18:17
Altså forsendelse er muligt i det omfang det kan svare sig.. Jeg gider bare ikke rigtig ud at finde egnet emballage, pakke den forsvarligt ned og køre på posthuset for en 50er eller lignende.. 

Det er livet sgu for kort til ;)
Til top
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2014 kl. 20:48
Hej nAlen.
Jeg beklager meget, du skulle have smidt en sms så havde jeg hevet op i mig selv. Sjusk og glemsomhed fra min side skal selvfølgelig ikke godt gøres, men vil dog give en let uddybning at jeg arbejder som kok på en større cafe i centrum, og december måned er vores absolutte peak time. Så når jeg ikke ligger vandret på cafeen, så ligger jeg vandret i sengen og indhenter det forsømte... og der glemte jeg desværre alt om dig, igen.

Hvis du er at træffe i Aalborg området ved 15 tiden i morgen, vil jeg gerne afhente den der. Er du tilbage i hjørring der kan jeg ikke give noget tidspunkt på hvornår jeg har tid til at hente den, ud over det ikke bliver før i det nye år (så er det måske bedre du sender den videre til en der kan overholde sine aftaler ;)

Mange venlige hilsener, og undskyldninger.
Daniel
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2014 kl. 20:50
Det er skam helt i orden Daniel - Der skal også være plads til at arbejde lidt :)

Jeg har sidste dag i Aalborg i morgen og den slutter uheldigvis ved 11 tiden.. Derefter er jeg først tilbage derude igen 5. januar, men til den tid kan det også være tid og mulighed er lidt bedre for dig ? 


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu