recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airplay driller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airplay driller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Airplay driller
    Sendt: 25-November-2014 kl. 22:27
...pludselig virker airplay fra min ipad til apple tv ikke (apple tv kan slet ikke vælges), mens det virker som vanligt fra min iphone til samme apple tv... De to iDevices kører på samme netværk - og jeg har prøvet at genstarte ipad'en uden held.

Hvad kan problemet med ipad'en skyldes? Sikkert noget helt banalt jeg overser!

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2014 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af kris kris skrev:


Sikkert noget helt banalt jeg overser!
/kris

Nej, jeg oplever det samme med min iPad 4, iPhone 5S men sjovt nok ikke fra min iPhone 4. Tror det er en bug i iOS 
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2014 kl. 22:40
Kan du se ATV, hvis du tænder for den med fjernbetjeningen først? Det skal jeg efter opgradering til IOS8 på min iPad.
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2014 kl. 22:49
....virker kun fra min iphone 5s... Men den har (heldigvis!) så lidt hukommelse, at den ikke er kommet på ios8 - modsat min ipad air som er på ios8. Så det er sgu nok et ios-problem. Lidt absurd at Apple ikke sørger for, at deres produkter spiller sammen.

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2014 kl. 23:14
Har haft samme problemer som jer. Jeg gendannede mit AppleTV her for leden, og nu fungerer det bare som en drøm igen. Pudsigt nok blev jeg også nødt til det da jeg installerede Yosemite på min MacBook. Der mangler lidt kvalitetskontrol hist og her på de her gratis software-opdateringer.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu