recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana optager :Hvad ville i vælge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pana optager :Hvad ville i vælge?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af poul-r poul-r skrev:

Jeg har en tysk model (835) og er meget tilfreds med den. Jeg vil tage den tyske. Hvorfor betale overpris for den danske model som kan mindre.

Hijacker lige tråden en smule. Kan du få NetFlix app'en frem på din BCT835? Jeg kan nemlig ikke på vores. Den er dog på begge vore BCT820...
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
poul-r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul-r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 09:43
Det har jeg ikke forsøgt. Jeg har en Chromecast.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af poul-r poul-r skrev:

Det har jeg ikke forsøgt. Jeg har en Chromecast.

Kunne jeg lokke dig til at prøve? Bare tryk på Internet knappen på fjernbetjeningen og se om NetFlix app'en gemmer sig blandt udvalget. Det gør den ikke hos os på BCT835.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
poul-r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul-r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 12:27
Jeg har også en 835'er og der er den heller ikke umiddelbart. Det er et stykke tid siden jeg sidst har prøvet, så jeg vil prøve igen.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af poul-r poul-r skrev:

Det har jeg ikke forsøgt. Jeg har en Chromecast.

Kunne jeg lokke dig til at prøve? Bare tryk på Internet knappen på fjernbetjeningen og se om NetFlix app'en gemmer sig blandt udvalget. Det gør den ikke hos os på BCT835.
Har du opdateret din firmware? Sådan kom min frem på min 720.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 16:25
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af poul-r poul-r skrev:

Det har jeg ikke forsøgt. Jeg har en Chromecast.

Kunne jeg lokke dig til at prøve? Bare tryk på Internet knappen på fjernbetjeningen og se om NetFlix app'en gemmer sig blandt udvalget. Det gør den ikke hos os på BCT835.
Har du opdateret din firmware? Sådan kom min frem på min 720.

Jo jo... Du kan faktisk ikke undgå at opdatere firmware. Der er også NetFlix på vore to BCT820 (2012 model), men der er ikke på vores BCT835 (2013 model). Og ja, vi har tre Panasonic BD/HDD recordere... Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
NitroBlast Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Og ja, vi har tre Panasonic BD/HDD recordere... Wink
 
Ja, man skulle jo nødigt gå glip af noget, når programpakkerne nu er så dyre... Hæhæ Wink
Lurer rundt
Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv..
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af NitroBlast NitroBlast skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Og ja, vi har tre Panasonic BD/HDD recordere... Wink
 
Ja, man skulle jo nødigt gå glip af noget, når programpakkerne nu er så dyre... Hæhæ Wink

Især når det eneste man gider se enten kommer midt om natten eller i de tidlige morgentimer... Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 14:58
Skal man egentlig have recorderen tændt ved alm. tv kig - eller er der pass through?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 15:14
Der plejer at være antenne passthrough, når den ikke står i øko mode.

Redigeret af Kampus - 21-Januar-2015 kl. 15:15
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 15:15
har den kun tænd når den afspiller noget for mig.   men man kan jo bruge den som digitalt tuner hvis tv mangler
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu