recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tip: Højtalere til NAD C375BEE DAC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tip: Højtalere til NAD C375BEE DAC

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 09:36
Jeg foreslog også de der Mission Mx-6/5.. De ser da super seje ud og mx-5'eren kan der findes et par test af på nettet..
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 09:41
For those about to rock:
http://www.whathifi.com/mission/mx5/review
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 10:09
har haft mission før og hørt mx6 og i mine ører er det en god allrounder som jeg tror vil passe fint med nad og dejligt at se mærket på det danske marked igen
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 10:23
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=282151 heller ikke noget dårligt tilbud 
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=282151 heller ikke noget dårligt tilbud 


DLS R55 er en vidunderlig højttaler til al musik og der er altid nogle til salg rundt omkring. Men til 70m2 stue og goa techno på programmet, så er de (i mine øren) ikke helt så velegnede. Af samme grund valgte jeg R55 fra og tog R66 i stedet. Ikke lige så god en højttaler som R55, men meget mere "bas" end R55 og så går den dybere.  Men den kræver sit rum omkring sig.

Dit bud med Wienna'erne syntes jeg meget bedre om. Det er vitterligt fantastiske højttalere - også til "moderne musik".

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 12:56
Var også den jeg ville vælge :) en 25 + ht til 6500 er et røverkøb og va lyder rigtigt godt.

KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
fisherking77 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-December-2012
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fisherking77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 00:45
Hej

Du kunne også give Avance Magnum eller Signature et prøvelyt.
De er jævligt til salg til rimelige priser (3-6k).
Jeg har selv købt et par Magnum 18 brugt, og er meget tilfreds med lyden. Dejlig behagelig lyd og en dyb, dyb bas. De kræver dog lidt forstærker for at holde styr på bassen.
Da Avance-højtalerne er knap så kendt som fx Dali eller B&W, tror jeg, at man får lidt mere for pengene på brugtmarkedet.

Mvh
Søren
Til top
goalars Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2014
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér goalars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 23:59
Tak for alle tips.

Gik på lyttemission og faldt for b&w cm10 s2.

Lyder pragtfuldt.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2014 kl. 06:30

Tillykke med det.

Dem skal du nok blive glad for, når de er spillet til.
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2014 kl. 07:47
Tillykke. De er også virkelig flotte, og er sikker på de er gode til din stue. Lækkert.
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
goalars Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-November-2014
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér goalars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2014 kl. 21:10
Fik et par, der havde stået i butikken, så de har været en smule i gang.

De har ellers været på arbejde omtrent siden de blev sluttet til :)

Har dog ikke haft min NAD på mere en 30-40% --> de spiller bare SÅ højt !!
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2014 kl. 05:11
Endnu en gang tillykke.
 
Min erfaring med B&W er nemlig at de nærmest lyder defekte indtil de er spillet til.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu