recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG forkert, mgl TTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EPG forkert, mgl TTV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EPG forkert, mgl TTV
    Sendt: 01-December-2014 kl. 22:31
Mystisk!

Og så virker TTV ikke når der optages på boxen.

Kan heller ikke vælge side med talknapperne.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 09:04
Den skal jeg nok lige have uddybet Smile

Er det aktivering af tekst-tv medens du optager et program der ikke virker?

Hvilken tekst TV anvender du, klassisk eller moderne?

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Den skal jeg nok lige have uddybet Smile

Er det aktivering af tekst-tv medens du optager et program der ikke virker?
.    JA
Hvilken tekst TV anvender du, klassisk eller moderne?
.   Moderne
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 13:48
Hmm, nu har jeg lige prøvet her på min egen boks, og der fungerer det uden problemer.

Må jeg belemre dig med af læse "SmartTV Version" inde fra Teknisk Info?

Hvor er vi henne i verden? Østjylland er ikke helt specifikt nok.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Hmm, nu har jeg lige prøvet her på min egen boks, og der fungerer det uden problemer.

Må jeg belemre dig med af læse "SmartTV Version" inde fra Teknisk Info?

Hvor er vi henne i verden? Østjylland er ikke helt specifikt nok.

Teknisk info, hvorhenne? Har fået udleveret brochurer, som forklarer smart TV. Men her står der ikke noget om TTV begrænsningerne.

Er iøvrigt irriterende man i 2014 laver TTV uden hukommelse, så der skal ventes på load af sider. Og der ikke huskes sidste side der har været besøgt. Til gengæld er eget valg af undersider guld værd.

Vejle

Redigeret af Kampus - 03-December-2014 kl. 14:39
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 21:52
Fryser boxen også, eller oplevede I andre det samme da Tom Kristensen programmet var ovre på TV2?
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 07:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Hmm, nu har jeg lige prøvet her på min egen boks, og der fungerer det uden problemer.

Må jeg belemre dig med af læse "SmartTV Version" inde fra Teknisk Info?

Hvor er vi henne i verden? Østjylland er ikke helt specifikt nok.

Teknisk info, hvorhenne? Har fået udleveret brochurer, som forklarer smart TV. Men her står der ikke noget om TTV begrænsningerne.


Jeg ved ikke lige hvad du mener med TTV Begrænsningerne - om noget er TTV udvidet med ekstra funktionalitet i forhold til "gamle dage".

Teknisk info finder du ved at tykke på "Menu", gå over på "Tandhjul"-ikonet, og vælge "Teknik" i menuen.

Så får du menupunktet Teknisk Info.


Citér
Er iøvrigt irriterende man i 2014 laver TTV uden hukommelse, så der skal ventes på load af sider. Og der ikke huskes sidste side der har været besøgt. Til gengæld er eget valg af undersider guld værd.

Vejle

Hvis du skal vente på at siderne loades, så har du ikke valgt "Moderne" i visning - Moderne er Websider som vises, og de vises MED det samme man indskriver sidenummeret (som jeg også sagtens kan taste med fjernbetjeningen).
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 20:32
Første post's problem virker nu. Men nu er der et nyt problem:

Pga håndboldkampen, optager jeg Tidsrejsen, og begynder at se den mens den optager. Kan så se at den næste udsendelse "Gør bras til bolig" også skal optages på DR1. Så frem med EPG og tryk optag.

Men da Tidsrejsen er slut, kan jeg ikke starte "Gør bras til bolig", der er bare sort skærm???

Redigeret af Kampus - 09-December-2014 kl. 20:32
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 21:02
"Bras til bolig" blev ikke optaget :-(

Vil det sige at Stofa boxen ikke kan optage to udsendelser efter hinanden? Lagde mærke til at den startede optagelsen af Tidsrejsen 5 min i kl 20. Så måske derfor den ikke kan starte næste optagelse?
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 21:35
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

"Bras til bolig" blev ikke optaget :-(

Vil det sige at Stofa boxen ikke kan optage to udsendelser efter hinanden? Lagde mærke til at den startede optagelsen af Tidsrejsen 5 min i kl 20. Så måske derfor den ikke kan starte næste optagelse?

Hmm, det skal jeg lige tjekke om jeg kan reproducere... desværre er jeg ikke selv på kontoret førend fredag igen, og ellers må jeg se hvordan vores IP boks på Sønderborglokationen reagerer.

Den starter altid optagelsen lidt før, men derfor vil jeg stadig mene at det skulle kunne lade sig gøre at optage 2 programmer efter hinanden.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2014 kl. 10:28
Så gik boxen helt død!

Men glimrende support, der straks sender en ny box :-)

Men så vil de sælge mig internetbeskyttelse. Og deres er det eneste, der beskytter NemID. Koster 20kr/md. Hvad siger I, jeg har en Mac computer?

Redigeret af Kampus - 16-December-2014 kl. 10:49
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu